profile Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Kennen jullie toevalig een programmatje waarmee je je stem kan vervormen ? Het liefst iets erg simpel. Nu heb ik een demo trial van voice changer 5.5 diamont. Maar die snap ik maar niet.Die is te ingewikkeld . Weten jullie iets Alvast bedankt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Aangezien ik niet echt zin heb om jou te helpen, doe ik dat dan toch maar he. Met het programma Audacity kun je dus stemmen enzo. aanpassen. Veel succes ermee! Apple-Mac Reageren
profile Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Aangezien ik niet echt zin heb om jou te helpen, doe ik dat dan toch maar he.Met het programma Audacity kun je dus stemmen enzo. aanpassen. Veel succes ermee! Apple-Mac Erg bedankt. Maar kent iemand nog een programmatje. Ik heb ooit al audacity gehad en die was erg stom Reageren
ikt Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Google Zoekfunctie Bewerkt: 18 mei 2007 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.