Jump to content

Red balloon ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje, ik was met een missie bezig en opeens kwam er dit te staan:

Red balloon 3/99 Burst, waar staat dat voor. Het is niet iets van de missie want het is de 2e keer dat ik de missie deed.

(Missie: Last Stand)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Grtz, -Gtagamer-

-------------------------------------------------------------------------------

Sorry, ik had niet gezien dat er al een topic over was, ik snap het al

Doe er maar een slotje op admins

>>> Door SummerBase: Is een moderator ook goed? :puh: Zonder gekheid, ik heb het even voor je uitgelegd. Buiten dat kan je in het vervolg beter de zoekfunctie gebruiken. Ook heb ik de dubbelposts even samengevoegd, je kunt daarom ook in het vervolg beter de EDIT- knop gebruiken. Al goed, misschien weet je dat nog niet, en daarom wil ik je een warm welkom wensen op dit forum. We maken er verder geen probleem van... En het topic krijgt een slot. :slotje:<<<

Geplaatst:

Dat kan ik jouw wel uitleggen, want dit hoort gewoon bij het spel. In het spel GTA Vice City Stories zitten Red Balloons, oftewel Rode Ballonnen. In het spel bevinden zich 99 van deze ballonnen en telkens als jij één kapot schiet krijg je .../99 Burst te zien. Je hebt dus gedurende de hele verhaal lijn 3 ballonnen kapot geschoten, je moet er dus nog 96 kapot schieten. Per 10 kapot geschoten ballonnen krijg je een beloning bij je savehouse.

De Red balloons kun je vinden in heel Vice City Stories en hier is een kaart van de locaties van de ballonnen. Ik hoop dat je begrijpt wat de bedoeling is, en trouwens je krijgt die melding omdat in het gebouw van Last Stand ook een ballon zit. Ik wens je nog veel succes met de verdere verlopen in het spel. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...