gtajohan Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 ik weet niet of die hier thuis hoord maar ik heb een path editor voor sa gevonden dit is de link: http://gta.gamigo.de/download.php?do=comme...85&orderBy= Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 en je maakt daar een topic voor aan, omdat...? Reageren
gtajohan Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 omdat sommige mensen de path willen veranderen en nog geen tooltje hebben gevonden Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Daar heb je een punt gtajohan. Ik zocht dit wel heel lang, maar alleen denk ik dat dit fora bedoeld is als je problemen hebt met modden. Als je er nou een tut over gemaakt had, hadden we er wat meer aan. Mvg, Apple-Mac Reageren
Blastov Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Goed gevonden, dit is erg handig voor vele TC's. Ik ga hem binnenkort is uittesten ik ben benieuwd of die beter is als de path editor van Steve-M. Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 ...beter is als de... Beter DAN . Maar wel bedankt voor het posten. Kan nog erg nuttig zijn voor sommige. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.