Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je san andreas op vista spelen? Want ik sinds gisteren een nieuwe en snelle pc met vista. Dus nu ben ik van plan sa te kopen maar kun je dit ook op vista spelen?

Geplaatst:
Kan je san andreas op vista spelen? Want ik sinds gisteren een nieuwe en snelle pc met vista. Dus nu ben ik van plan sa te kopen maar kun je dit ook op vista spelen?

Ja dat kan, je kan alles op vista spelen als je gebruik maakt van de compatibiliteitsmodus (onder eigenschappen)

Geplaatst:

volgensmij kun je gta sa er gewoon op spelen

Geplaatst:

Bedankt, Gta Xp. Maar er zijn games waaronder The Movies die ik gwn kan spelen zonder compibaliteitsmodus

Geplaatst: (bewerkt)
Bedankt, Gta Xp. Maar er zijn games waaronder The Movies die ik gwn kan spelen zonder compibaliteitsmodus

Ja oke, maar er zijn sommige games die niet op Vista kunnen werken dus daarom gaf ik je de handige link :puh:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Ik weet genoeg! Dit topic mag gesloten worden ! :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Andere leden kunnen misschien nog wat hebben aan dit topic, vandaar dat ik dit topic gewoon open laat. :)<<<

Geplaatst:

volgensmij is windows een patch aan het ontwikkellen dat er (bijna) geen problemen meer zijn tussen vista en games.

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt zeker dat Microsoft een patch aan het ontwikkelen is :bonk:

Edit: Kan je ok sa-mp op vista spelen?

Bewerkt: door Jericho

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...