Jump to content

D Corleone vs Pitbull

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

M'n eerste battle :).

Onderwerp: Freestyle

Soort Design: Signature

Size Design: 500 x 150 max

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van Inlevering: Z.S.M.

EDIT: Ik heb hət lijstje veranderd van Gaming naar Freestyle.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst: (bewerkt)

D Corleone, de achtergrond is veel te donker, en buiten die licht- en bliksem effecten op Spiderman zie ik niet veel andere effecten. Tekst is ook erg onduidelijk. Ik vind deze signature niet echt geslaagd.

Pitbull, ik vind deze signature ook niet echt mooi en hij lijkt weeral erg op al je andere. Maar toch vind ik deze mooier dan die van D Corleone, de achtergrond is veel duidelijker en er staan meer effecten op. Ik ben niet echt een fan van de tekst, maar over het algemeen vind ik toch dat jou signature er beter uit ziet. Mijn stem gaat dus naar Pitbull.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Vote: D Corleone

Deze signatures zijn allebei van hetzelfde niveau, maar die van Pitbull vind ik wat kleurloos en het font vind ik minder. Wel is de render goed ingeblend, wat ik bij D Corleone niet zo goed gelukt vind. De borders vind ik bij beide sig's even leuk, jullie hebben hier allebei geen standaard zwart 1px. Toch vind ik het geheel bij D Corleone net iets mooier, en daarom stem ik uiteindelijk op hem. Vooral de kleur en het font spreken me wat meer aan.

Geplaatst:
Vote: D Corleone

Deze signatures zijn allebei van hetzelfde niveau, maar die van Pitbull vind ik wat kleurloos en het font vind ik minder. Wel is de render goed ingeblend, wat ik bij D Corleone niet zo goed gelukt vind. De borders vind ik bij beide sig's even leuk, jullie hebben hier allebei geen standaard zwart 1px. Toch vind ik het geheel bij D Corleone net iets mooier, en daarom stem ik uiteindelijk op hem. Vooral de kleur en het font spreken me wat meer aan.

Ik vind die van D Corleone mooier, omdat het lijkt dat hij er meer heeft aan gedaan.. En die van Pitbull is niet echt mijn smaak en lijkt heel makkelijk.. Daarom mijn stem D Corleone

Geplaatst:

Battle afgelopen, Winnaar onze nieuwkomer: D Corleone!

D Corleone, je hebt hiermee 1 punt verdiend, Pitbull, helaas 1 punt voor jou eraf..

Closed, en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...