Potlood Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Wie kan mij uitleggen hoe ik een gang kan starten zodat ze me achterna komen zo ?? Reageren
BaasB Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Wie kan mij uitleggen hoe ik een gang kan starten zodat ze me achterna komen zo ?? Heel simpel: Richt op een van de Grove Street Gangmembers (gekleed in het groen), en druk dan op de G knop of op de H knop. Dit geldt voor de PC in ieder geval. Voor de PS2 werkt het als volgt: Richt op een Grove Street Gangmember, en druk op pijltje naar boven van de 4 punten toets. En als je het spel voor de Xbox hebt zou ik het eerlijk gezegd niet weten. :$ Let op: Je kunt alleen Grove Street Gangmembers recruteren (behalve dan als je cheats gebruikt), en je kunt alleen Grove Street Gangmembers recruteren als je voldoende respect hebt. Respect krijg je onder andere door missies uit te spelen, door drugsdealers te vermoorden, en door vijandelijke gangmembers te vermoorden. Succes. Als je nog vragen hebt, laat het even horen. Reageren
Dastard Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Dat kan! op de ps2 versie moet je een ganglid selecteren,en dan op omhoogdrukken op de d-pad! Groep ctrl vooruit: G EDIT:Oh,BaasB Was me voor sry Bewerkt: 13 mei 2007 door Dastard Reageren
-Gtagamer- Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Op De xbox kan dit overigens ook Je richt net als bij de pc en ps2 versie op een van de Grove Street Ganmembers en je druk op je D-pad Omhoog. Hetzelfde als bij de psp eigenlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.