Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
is het ook mogelijk om meer mensen in de shamel (vliegtuig) te doen bijv je gang

Nee, het gaat helaas niet.

Het is ook veel te moeilijk.

Je kan wel mensen in vliegtuigen laten vliegen

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:
is het ook mogelijk om meer mensen in de shamel (vliegtuig) te doen bijv je gang

Nee, de Shamal is alleen toegangkelijk voor één persoon, ondanks er toch zat stoelen in het toestel te vinden zijn. Helaas zijn deze niet meegerekend als zitplaatsen ingame, maar alleen tijdens missies of andere korte offgame stukjes.

Geplaatst:

In de Dodo kan je ook 1 homie meenemen. :bier:

Verder kan dat in geeneen vliegtuig. Wel in andere helicopters.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
hoe kan je dan mensne in een vliegtuig laten vliegen?

dat lijkt me wel interesant

Hoe bedoel je precies? CJ zelf kan gewoon vliegen in een vliegtuig en andere mensen, gangleden of gewoon pedestrians kunnen helemaal niet vliegen. Je kunt ze dus ook niet laten vliegen door een bestand te veranderen, voor zover ik weet. Misschien kun je door middel van SCM-modden wel een bepaalde pedestrian in een vliegtuig laten spawnen, maar dan zou je nog een heel path moeten aanmaken hoe dit vliegtuig zou moeten vliegen, en dit lijkt me nogal ongelofelijk moeilijk. Dit is nogal ongelofelijk veel moeite voor iets waar je helemaal niks aan hebt, dus ik zou het maar gewoon vergeten.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...