gtarocks Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik kom niet verder bij de missie dat je achter die vrouw aan moet gaan in je auto en dat je dan een spijkermat voor die auto neergooien maar dat lukt niet iemand tips ??? ( heb ook geprobeert die auto klem te rijden en dan die vrouw uit te auto te sleuren maar die auto zit op slot ) Reageren
Diks Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Je moet zorgen dat je voor haar auto gaat rijden, dit kun je zien door achteruit te kijken en dan moet je de spijkermat er uit gooien. Ik heb deze missie in 1 keer gehaald. Good luck Reageren
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 De auto rijdt een vaste route angel pine in. Daar zorgen dar je voor haar zit en de stingern op de weg schuin voor elkaar (zodat ze op beide banen liggen) neergooien. (PS zet volgende keer de naam van de missie als onderwerp neer, dan kunnen anderen het makkelijk vinden met de zoekfunctie) Reageren
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ze rijd altijd dezelfde route , naar angel pine dus als je gewoon zorgt dat je voor haar in angel pine aankomt, ik heb een andere route genomen, via de westkant van mt chiliad en ik was er veel eerder. Toen heb ik de spikes voor de 1e kruising gelegd op elke rijbaan 1 en na 1 minuut was ze er pas en reed ze recht over die dingen heen, lekker makkelijk Reageren
gtarocks Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) oke thnx ga sow gelijk proberen is gelukt moet je de vliegschool voltooien om nieuwe missie te krijgen\?? Bewerkt: 6 december 2004 door gtarocks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.