gtajohan Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Tutorial cargrp.dat veranderen Hallo we gaan vandaag cargrp.dat veranderen ik wil dat de ballas gang in de comet rond rijd. Ga naar je san andreas map open daar DATA en open dan cargrp.dat met kladblok Stap 1 zo ziet het er uit ik neem dit stuk in handen Stap 2 Hier zien we dat Gang1 (ballas) alleen in de majestic en de tahoma rijd Stap 3 Je zet een komma achter tahoma en typt de naam van je auto in in dit geval comet Stap 4 je gaat naar bestand en dat opslaan en start het spel Tip je kunt ook nog de tahoma weg halen en daar voor in de plaats comet zetten Veel Plezier er mee Groet GTAJohan Bewerkt: 13 mei 2007 door gtajohan Reageren
Puma Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Opzich wel leuke tut, maar is het niet een beetje overdreven om voor zoiets simpels een tut te maken..? Nog een paar opmerkingen: Je hebt het niet eens duidelijk uitgelegd; je vertelt bijv. niet eens waar je het bestand kunt vinden, hoe je het moet openen etc. Plaatje voor tekst, gebruik de volgende keer de functie Je vertelt niet wat je hiermee kunt doen Dat zijn een paar dingen, lees eens een paar andere tutorials door, om te vergelijken. Grtz Puma. Reageren
gtajohan Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 ok ik zal volgende keer even kijken ik heb hem een beetje aangepast Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Het is opzich een leuke tut. Heb je dat zelf uitgevonden? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind dit een goede tut! Ik wist nog niet hoe dit moest, nu dus wel! Bedankt hiervoor GTAjohan. Van J.V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.