janna Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 hey mensen ik heb die mod gedownload check titel en nou was ik 6 min aan het spelen en hij loopte vast en hij sloot de game af hoe kan dit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 Kan je het bestand niet beter uploaden? Dan zoek ik het wel uit . [En wie moet het weer doen? GTA Monster ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2007 hey mensen ik heb die mod gedownload check titel en nou was ik 6 min aan het spelen en hij loopte vast en hij sloot de game af hoe kan dit ? Ik geloof dat je druk bezig bent met modden op dit moment. Een advies die ik altijd geef, kies één mod uit en speel met die. Afgezien van de nieuwe voertuigen, skins en wapens. Het zou grotendeels kunnen doordat je er ook nog andere mods tussendoor hebt lopen. Zo wordt denk ik de belasting van Vice City groter. Verwijder Vice City en selecteer een klein aantal mods waarmee je wilt spelen. Mocht je er zat van zijn, dan kun je ze weer weghalen en enkele andere installeren. Zo voorkom je abrupte fouten in het spel, want ik neem aan dat je deze fouten(en) nog niet eerder hebt gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 hey mensen ik heb die mod gedownload check titel en nou was ik 6 min aan het spelen en hij loopte vast en hij sloot de game af hoe kan dit ? Die mod gebruikt de verkeerde versie van 'DMagic1 Wheelmod'. Download een car mod van JVT (even googelen: JVT Design) In al zijn car mods zitten een goede versie van de wheelmod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 hey mensen ik heb die mod gedownload check titel en nou was ik 6 min aan het spelen en hij loopte vast en hij sloot de game af hoe kan dit ? Die mod gebruikt de verkeerde versie van 'DMagic1 Wheelmod'. Download een car mod van JVT (even googelen: JVT Design) In al zijn car mods zitten een goede versie van de wheelmod dat het ik ook je moet een soort update ofzo downloaden op de zelfde site boven de Vc Nl Mod heb je de update of er onder ik weet het niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.