Jump to content

gta 3 eerste huis


iamyourghost

Recommended Posts

Zonder dat je daarbij direct overspringt naar het savemenu, bedoel je? Ik ben bang van niet.. Het zou misschien mogelijk zijn met een glitch, maar ook dat betwijfel ik. Als je geïnteresseerd bent in het interieur van je huis, kun je eventueel met een sniper proberen naar binnen te kijken.

Hoe het ook mogelijk is: spring door de deur en herhaal dit telkens. Indien je de hele tijd blijft springen, springt het spel niet over naar het savemenu, en kun je dus toch even in het huis rondlopen (springen).

Link to comment
Delen op andere websites

is er een manier voor gta3 voor de ps2 dat je in je huis kan de eerste ^_^

Normaal gesproken kun je gewoon je huis inlopen om je spel op te kunnen slaan. Maar ik denk dat je met je vraag bedoeld dat je je huis graag van de binnenkant wilt kunnen bekijken. Volgens mij is dat niet mogelijk op de PS2. Het enige wat je kan zien zijn wat meubels die je vanaf buiten al kunt zien. Ik weet niet zeker of het werkt maar je zou met een machine geweer voor de deur kunnen gaan staan en op 'vrij richten' drukken en zo je kamer ik kunnen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe het ook mogelijk is: spring door de deur en herhaal dit telkens. Indien je de hele tijd blijft springen, springt het spel niet over naar het savemenu, en kun je dus toch even in het huis rondlopen (springen).
Nog een toevoeging op Bling wat je de mogelijkheid biedt om rustig de hele kamer te bekijken zonder rond te hoeven blijven springen: Spring het huis binnen richting de rechterachterhoek, vanaf de deur gezien. Als ik het me goed herinner staat daar een televisie en daar moet je bovenop springen. Bij mij was het altijd zo dat het spel niet oversprong op het scherm waar je moet bewaren, maar kon je rustig door de kamer kijken.
Link to comment
Delen op andere websites

is er een mod voor

Geen idee, maar hoe wil je überhaupt modden op de PS2? :puh: En het is niet zo bijzonder hoor, gewoon een kamer met wat standaard spulletjes, te ordelen naar wat je van buitenaf kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan,in GTA:Liberty City Stories,maar in GTA III Jammer genoeg niet.

>>> Door Bling: Lees alstjeblieft de overige posts even door voordat je post, want deze post voegt werkelijk niets van waarde meer toe aan het topic. :N <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Mapviewer kun je op je gemak alle interiors van alle kanten bekijken. Hier een screen van het interieur van het Portland safe house:

post-536-1179315013.jpg

Meer is er overigens niet te zien.

Hey dat is tof.

Daar was ik zelf nooit op gekomen. :dans:

Kan je dat in het gebouw in Shorside vale ook ?

Dat is ook zo'n gang.In Staunton Island kan je het niet.Want dat is daar een lift. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Mapviewer kun je op je gemak alle interiors van alle kanten bekijken. Hier een screen van het interieur van het Portland safe house:

post-536-1179315013.jpg

Meer is er overigens niet te zien.

Met welke Map Viewer doe je dat, 'Lantyz'? Dat wil ik ook eens proberen, met de mapviewer!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey dat is tof.

Daar was ik zelf nooit op gekomen. :dans:

Kan je dat in het gebouw in Shorside vale ook ?

Dat is ook zo'n gang.In Staunton Island kan je het niet.Want dat is daar een lift. :puh:

Het safe house van Shoreside Vale bereik je ook via een lift, al zit die achter de deur. Er is niets bijzonders te zien:

post-536-1179669034.jpg

Met welke Map Viewer doe je dat, 'Lantyz'?

Ik gebruik Steve M.'s map viewer van onze grote Engelse broer GTAForums. Zie hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey dat is tof.

Daar was ik zelf nooit op gekomen. :dans:

Kan je dat in het gebouw in Shorside vale ook ?

Dat is ook zo'n gang.In Staunton Island kan je het niet.Want dat is daar een lift. :puh:

Het safe house van Shoreside Vale bereik je ook via een lift, al zit die achter de deur. Er is niets bijzonders te zien:

post-536-1179669034.jpg

Met welke Map Viewer doe je dat, 'Lantyz'?

Ik gebruik Steve M.'s map viewer van onze grote Engelse broer GTAForums. Zie hier.

Oké, bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...