Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemadn waar je windows XP kan downloaden het is echt belangrijk want mijn computer doet egt fucking raar je kan me ook een PB sturen.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je illegaal downloaden bedoelt is dit een verboden onderwerp op dit forum en zal dit topic derhalve gesloten worden. Tot die tijd zou ik iedereen willen verzoeken hier niet aan mee te werken, tenzij Mendez uitleg geeft wat in plaats van illegaal downloaden wél zijn bedoeling is... :)

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
Als je illegaal downloaden bedoelt is dit een verboden onderwerp op dit forum en zal dit topic derhalve gesloten worden. Tot die tijd zou ik iedereen willen verzoeken hier niet aan mee te werken tenzij Mendez verdere uitleg geeft wat dan wel de bedoeling is... :)

ik hep nu een legaal exemplaar van windows XP maar mijn hele computen is in de war en ik wil windows XP opnieuw instaleren.

Geplaatst: (bewerkt)

In dat geval lijkt het me het beste als je je computer eerst door een speciaalzaak laat nakijken, eer je iets drastisch doet als de hele PC opnieuw installeren. Mocht het zo zijn dat zij je computer ook niet meer kunnen redden, dan weten ze je vast wel aan een nieuw exemplaar van Windows XP te helpen. ;)

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Maar wij kunnen toch ook niet zeker weten dat Mendez al een Windows XP heeft? We kunnen het niet controleren. Want zo zijn ook al veel topics van GTA's gesloten omdat ze zeggen dat ze een No-CD Crack moeten hebben omdat hun spel het niet meer doet ofzo?

Ikzelf zou ook zeggen dat je je PC dan best eens binnendoet. Is hij nog in garantie, dan heb je geluk, want dan is het gratis!

Geplaatst:
Weet iemadn waar je windows XP kan downloaden het is echt belangrijk want mijn computer doet egt fucking raar je kan me ook een PB sturen.

Als je dat echt wilt, vraag dat dan bv. aan de leverancier van je pc, want als het een legale versie is, heb je er waarschijnlijk ook een cd bijgekregen. Als dat niet zo is heb je pech en moet je een nieuwe kopen voor 250 euro of een ander OS nemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...