Jump to content

Mijn GTA SA Stottert tijdens het spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb vorige week gta sa gekocht en heb gewacht tot ik een nieuwe computer had om hem te spelen ik heb hem volgens het boekje geinstaleert en allesgaat snelhet filmpje begin alles maar sodra het spel begint gaat alles stotteren kan iemand mij helpen met dat probleem ?

Geplaatst:
hey ik heb vorige week gta sa gekocht en heb gewacht tot ik een nieuwe computer had om hem te spelen ik heb hem volgens het boekje geinstaleert en allesgaat snelhet filmpje begin alles maar sodra het spel begint gaat alles stotteren kan iemand mij helpen met dat probleem ?

Het kan zijn dat je processor of je videokaart het niet aankan. Check daarom eens of je PC GTA San Andreas daadwerkelijk wel aankan. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in: 'dxdiag'. Als je dat gedaan hebt krijg je een klein overzicht met wat er in jou PC zit. Vergelijk deze met de minimale systeem eisen van GTA. (Achterkant van het hoesje, onderaan.) Probeer daarnaast ook zoveel mogelijk de resolutie en de kwaliteit te verlagen. Daarnaast is het aan te raden processen op de achtergrond stop te zetten zoals, internet of MSN.

Geplaatst:

Hey Thanx ik heb inderdaad de resolutie lager gezet en hij loopt nu wel wat sneller alleen na 10 seconde spelen ofzo valt me pc op blauw beeld waar een foutmelding staat aangegeven en daarna start me pc opnieuw op :S dat is elke keer waneer ik SA opstart ??

Geplaatst:

ow euhmm

besturings systeem Microsoft Windows Xp Professional (5.1, Build 2600)

Systeem Fabrikant VIA Technologies, Inc.

Systeem Model VT8363

BIOS award Modular BIOS v6. 00PGN

Processor AMD Duron Processor, 900MHz

Geheugen 256MB RAM

DirectX-Versie DirectX 9.0c

Geplaatst:

Verwijder het bestand 'gta_set' uit je GTA San Andreas User Files, te vinden in de map Mijn Documenten. Het kan een oplossing zijn, maar ik garandeer je het niet.

Daarnaast is het aan te raden GTA weer even opnieuw te installeren. Dergelijke fouten zijn vaak makkelijk op te lossen als je het probleem niet te ver zoekt. Doen beide opties het niet, trek dan nog eens aan de bel.

Geplaatst:

Ik zie dat je pc aan de lage kant zit.

Want je pc kan je san andreas niet echt aan.

Is het wel een nieuwe?

Geplaatst: (bewerkt)
ow euhmm

besturings systeem Microsoft Windows Xp Professional (5.1, Build 2600)

Systeem Fabrikant VIA Technologies, Inc.

Systeem Model VT8363

BIOS award Modular BIOS v6. 00PGN

Processor AMD Duron Processor, 900MHz

Geheugen 256MB RAM

DirectX-Versie DirectX 9.0c

Ik denk dat het aan je RAM geheugen ligt. 256MB is tegenwoordig nogal heel erg aan de lage kant. Bovendien gebruikt GTA dit geheugen om te spelen (denk ik), dus zal het hier wel aan liggen.

Aanbevolen is trouwens ook 384 (of meer MB), maar de meeste hedendaagse computers hebben 1 GB (=1022 MB dachtik)

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...