88steven88 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik heb die missie: Robbing the bank of calugia's gehaald alleen kan ik niet naar die helicopter springen en met hem naar me safehouse vliegen dus. maar nu is me vraag krijg je na afloop ook die helicopter en dat die steeds respawnd? (net als die andere helicopter van up up and away) aangezien ik niet naar die helicopter kan springen ben ik bang dat ik anders geen 100% meer kan halen. of maakt dat niet uit dat ik hem zonder die helicopter heb gehaald? want dat hij zowieso niet respawnd? Reageren
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Kan me niet voorstellen dat je daardoor de 100% niet kan halen, anders hadden ze die missie wel laten failen als je de heli niet pakt Reageren
88steven88 Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2004 oh maar ik wil ut gewoon ff cker weten :unsure: Reageren
Joker Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Die heli is onmogelijk, ik heb gewoon een auto gepakt, geen problemen gehad verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.