EE hunter Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik kom wel op de plaats waar liberty hoort te zijn maar het verschijnt de hele tijd niet\ kan iemand dit ff uitleggen??? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) De vereisten voor verschijning van LC: Via de gym en het warehouse gaan, en alle mensen in de gym doodschieten. Werkt dit niet of heb je dit al gedaan? Dan kan het aan modding liggen. Anders weet ik het antwoord niet Dit is niet echt een EE, of wel? >>> Door Dutchy3010: Nee hoor, verplaatst dus. <<< Kijk dan heb ik toch nog een nuttige toevoeging aan het forum verricht Bewerkt: 13 mei 2007 door MartyCeha Reageren
JeGe Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Ik kom wel op de plaats waar liberty hoort te zijn maar het verschijnt de hele tijd niet\kan iemand dit ff uitleggen??? Dat komt omdat Liberty City te hoog ligt om er met jetpack te komen. Dat probleem heb ik ook gehad. Kijk anders eens bij Leden galerij en dan: are you going to liberty city. Daar word precies uitgelegd hoe je dat moet doen. Ik hoop dat je hier wat aan had. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.