Jopper47 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Beste mede leden en gasten, Omdat GTAforum lid Siriouz een fout op het forum heeft moest ik dit onderwerp voor hem starten! Siriouz is begonnen aan een Total Conversion voor GTA Vice City. Deze TC veranderd GTA VC in een hele romeinse stijl. Hij is van plan alles te veranderen, van missie's tot models. Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden! Van J.V Namens Siriouz Bewerkt: 18 mei 2007 door Johannes47 Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Had ik ook eens aan gedacht om zoiets te maken! Wel een leuk concept vond ik! Maar ik zou nu wel pics willen zien... Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Had ik ook eens aan gedacht om zoiets te maken!Wel een leuk concept vond ik! Maar ik zou nu wel pics willen zien... Dat moet je aan Siriouz vragen als hij weer normaal kan inloggen! Zolang hij niet kan inloggen onderhoud ik dit topic! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ah ja... dom van me... Maar ik zou misschien wel 1 a 2 gebouwtjes hiervoor willen modellen hoor! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Oke, ik zal het doorgeven aan Siriouz! Bedankt voor je medewerking. Van J.V Reageren
Siriouz Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 jaja, eindelijk, ik zit op een andere computer dus ik kan inloggen. Johannes47 is zo aardig om de screenshots van wat ik nu heb voor mij te uploaden, aangezien mijn computer dat blijkbaar(?) niet trekt. het zijn een paar simpele shots, en een paar simpele dingetjes, namelijk alleen een strijdwagen waar ik nog veel werk aan heb, en een tempel. Reageren
Black Force Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 jaja, eindelijk, ik zit op een andere computer dus ik kan inloggen. Johannes47 is zo aardig om de screenshots van wat ik nu heb voor mij te uploaden, aangezien mijn computer dat blijkbaar(?) niet trekt. hət zijn een paar simpele shots, en een paar simpele dingetjes, namelijk alleen een strijdwagen waar ik nog veel werk aan heb, en een tempel. waar zijn die screens dan? Reageren
Siriouz Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 jaja, eindelijk, ik zit op een andere computer dus ik kan inloggen. Johannes47 is zo aardig om de screenshots van wat ik nu heb voor mij te uploaden, aangezien mijn computer dat blijkbaar(?) niet trekt. hət zijn een paar simpele shots, en een paar simpele dingetjes, namelijk alleen een strijdwagen waar ik nog veel werk aan heb, en een tempel. waar zijn die screens dan? ik heb geen idee Johannes47 zou ze vandaag gaan uploaden. we wachten het dus af dan. Reageren
Black Force Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 ja ik ben eigelijk wel zeer benieuwd hoe het eruit ziet, we wachten dus af ja !! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Oeps sorry, :$ Sorry, helemaal vergeten! Hier zijn ze Van J.V Reageren
Siriouz Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 dankje J.V. mja, meningen graag dus. ik ben nog niet echt geweldig met sketchup, maar ik heb mn best gedaan. ik kan did dus echt niet zonder hulp af... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Mischien dat jullie een zuil van mij kunnen gebruiken, een tijdje geleden gemaakt. Ik post later op de avond wel een screen . Je moet iets doen als je je verveelt: Een chariot (Ja, zo noem ik het) en een zuil. Jullie mogen ze best gebruiken, maar daarbij houdt het op denk ik :$. Bewerkt: 18 mei 2007 door stefaneke Reageren
Siriouz Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 whaaaahooooooow Stefaneke die zien er goed uit! 3Ds Max9 neem ik aan? sjemig man kan je niet helpen met verder ontwerpen? en iedereen die het ook zo kan of mss nog beter; meld je maar aan! trouwens, ik heb ooit ergens een lord of the rings mod langs zien komen, dus met een paar steden uit de film en ook paarden. weet iemand die mod te vinden en de paarden eruit te knippen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Dat "Eruit knippen" mag niet zonder toestemming van de maker(s) En ik gebruik 3D Studio Max 7 . En als ik klaar ben met MS dan kijk ik wel verder. Want ik zit nou al bij 2 mods . En 3 word me te veel . Reageren
Siriouz Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) dat eruit knippen zonder toestemming niet mag, dat weet ik. ik ben ook al driftig 3 dagen opzoek naar die mod... EDIT: jeuj ik heb de mod gevonden, het is nog op antwoord wachten he! >>>helaas, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen... ik moet dus iets anders verzinnen....<<< Bewerkt: 24 mei 2007 door Siriouz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.