Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
dat eruit knippen zonder toestemming niet mag, dat weet ik. ik ben ook al driftig 3 dagen opzoek naar die mod...

EDIT:

jeuj :dans: ik heb de mod gevonden, het is nog op antwoord wachten he! :eten:

>>>helaas, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen... ik moet dus iets anders verzinnen....<<<

Waar is hij te downloaden, ik wil hem ook! :*D

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nog steeds bezig aan deze mod?

ik wil gerust wel wat modellen maken met 3dsmax

Zeg maar als je hulp nodig hebt :)

Geplaatst:

ik werk aan meerdere modellen, ik werk gewoon aan een bepaalde mod als ik er zin in heb. alle hulp is welkom! :)

Geplaatst:

Leuk, maar geloof me een VC mod maken heeft geen enkele zin, met geluk downen 500 mensen het.

Maak een mod voor SA, het is tevens beter modbaar dan VC.

Geplaatst:

deze mod loopt voorlopig vast als het om paarden gaat, en voor de mensen die die mod willen downloaden met paarden: helaas, hij is niet te downloaden. iemand is er mee begonnen maar blijkbaar nooit mee verder gegaan... sorry dus... we moeten wat anders bedenken.

Geplaatst:

Zit er verder nog wel progress in de mod? Zonder de paarden dan...

En nog een vraag over die paarden, worden er auto's of mensen vervangen

voor die paarden???

Van J.V 8)

Geplaatst:

waarschijnlijk worden gewoon een bepaald soort auto vervangen door paarden, of mss dat de fietsen veranderen in paarden en dat auto's simpelweg karren met paarden ervoor worden.

Geplaatst:
dat auto's simpelweg karren met paarden ervoor worden.

Als dat zo is, hoop ik wel dat er een efect in zit dat die paarden hun benen bewegen!

Geplaatst:
Ik hoop dat het vet wordt

Dat hopen we allemaal, zolang Siriouz nog een beetje aan de mod werkt...

Geplaatst:

op het moment ben ik aan eigelijk alles en nog wat bezig, zoals een skatepark ontwerpen en een japanse tuin die bijna klaar, is maar als ik die open loopt mn comp vast... :duh: maar goed, de files heb ik gewoon nog en ik ga er binnenkort mee verder. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...