max96 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 dat eruit knippen zonder toestemming niet mag, dat weet ik. ik ben ook al driftig 3 dagen opzoek naar die mod...EDIT: jeuj ik heb de mod gevonden, het is nog op antwoord wachten he! >>>helaas, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen... ik moet dus iets anders verzinnen....<<< Waar is hij te downloaden, ik wil hem ook! Reageren
joopykoopy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 ik ook dat klinkt namelijk wel spannend XD Reageren
mibe Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Nog steeds bezig aan deze mod? ik wil gerust wel wat modellen maken met 3dsmax Zeg maar als je hulp nodig hebt Reageren
Siriouz Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 ik werk aan meerdere modellen, ik werk gewoon aan een bepaalde mod als ik er zin in heb. alle hulp is welkom! Reageren
Blastov Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Leuk, maar geloof me een VC mod maken heeft geen enkele zin, met geluk downen 500 mensen het. Maak een mod voor SA, het is tevens beter modbaar dan VC. Reageren
Siriouz Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 deze mod loopt voorlopig vast als het om paarden gaat, en voor de mensen die die mod willen downloaden met paarden: helaas, hij is niet te downloaden. iemand is er mee begonnen maar blijkbaar nooit mee verder gegaan... sorry dus... we moeten wat anders bedenken. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Zit er verder nog wel progress in de mod? Zonder de paarden dan... En nog een vraag over die paarden, worden er auto's of mensen vervangen voor die paarden??? Van J.V Reageren
Siriouz Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 waarschijnlijk worden gewoon een bepaald soort auto vervangen door paarden, of mss dat de fietsen veranderen in paarden en dat auto's simpelweg karren met paarden ervoor worden. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 dat auto's simpelweg karren met paarden ervoor worden. Als dat zo is, hoop ik wel dat er een efect in zit dat die paarden hun benen bewegen! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ik hoop dat het vet wordt Dat hopen we allemaal, zolang Siriouz nog een beetje aan de mod werkt... Reageren
Siriouz Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 op het moment ben ik aan eigelijk alles en nog wat bezig, zoals een skatepark ontwerpen en een japanse tuin die bijna klaar, is maar als ik die open loopt mn comp vast... maar goed, de files heb ik gewoon nog en ik ga er binnenkort mee verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.