Pablo Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 speel GTA:SA nu voor de 2de keer, (eerst met cheats nu zonder cheats) nu ben ik bij SF als de telefoon gaat , hoor ik het geluid alsof die gescrambled is, (elke keer bijna) ook in een missie dan krijg ik een filpmje dan belt cesar de jongens van wuzi maar die pakken niet op :blink: ze moeten dat wel doen want dat weet ik nog van de vorige keer. telefoon blijft rinkelen. Zelf bedachte oplossingen: stekkertje van de playstation goed gedaan, cd eruit gehaald tydens het spel schoongemaakt en trug in gedaan deze 2 dingen werkten niet <_< kan iemand mij helpen?????? (de jongens van wuzi konden natuurlijk een lege batarij hebben maar dit is niet funny <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 misschien de lens? of toch een klein foutje in de cd, anders zou ik het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 misschien de lens? of toch een klein foutje in de cd, anders zou ik het niet weten Foutje in de CD lijkt me niet: de eerste keer is hij er kennelijk voorbij gekomen. Er zitten meer clitches in het spel die op rare manieren op te lossen zijn. O.a. andere kleding e.d. Probeer zoiets eens. Als je nog een savegame van een paar missie's eerder hebt probeer dan de laatste missies opnieuw te spelen. Misschien werkt dat wel (ik verwacht van niet, maar toch) Wat gebeurt er dan als ze niet opnemen? (vaag dat een PS2 zomaar cutscenes aanpast) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 de eerste keer kwam ik er wel doorheen, dat klopt er gebeurt niks als ze de telefoon niet opnemen, alles beweegt auto's boten water vogels maar de telefoon blijft rinkelen en de personages staan stil ik was 1 keer op het dak bij pier 69 (volgens mij heet die zo) en 1 keer in een boot toen moestt ik iemand doden op het water (zal ze naam niet noemen) PS hoe maak je een lens schoon? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 errug vreemd ja, ik zou het es proberen met een cd van iemand anders, als je die kan lenen van iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Je kunt de lens simpel schoonmaken met een cd-lens-cleaner , kun je kopen bij v&d ofzo . is een cd-tje met schoonmaakhaartjes erop ofzo die je moet laten afspelen dan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tequila Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Dit probleem heb ik ook gehad. Toen ik een missie wilde beginnen, kwam er een filmpje waarbij CJ telefoon kreeg. De stem was ook vertraagt en klonk abnormaal, gevolg het spel liep vast. De steem bleef haperen. Ik kon alleen nog maar op start drukken en terug laden. Na een aantal keren proberen kon ik eindelijk die missie beginnen. Vanaf toen heb ik het wel niet meet voorgehad. Mijn CD was zeker niet vuil want die steekt altijd in mijn PS2. Dus dat was het probleem bij mij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 bij mij is het nu weg Heb de memory card leeg gehaald (behalve GTA:SA) opnieuw geladen , en nu is het weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.