jaah90 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Als je savegame start, krijg je eerst zo'n loading screen; kan ik dat veranderen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Dit is niet zo lastig te doen, het enigste wat je moet doen is een afbeelding vervangen in een TXD bestand. Ga naar de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\txd zodat je een heleboel txd bestanden ziet staan. Zoals je misschien al kunt raden zitten de afbeeldingen in de verschillende TXD bestanden die de naam LoadSC**.txd hebben met op de plek van de ** een nummer. Open die met de TXD-Workshop en vervang de plaatjes door middel van de grote import knop. Test het ingame, heb je geen resultaat dan zul je het moeten proberen in het bestand LOADSCS.txd of LOADSUK.txd Reageren
SWYV Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 hmm ik doe het altijd in dit bestand "LOADSCS.txd" want daar kan jij alle loading screens vinden en dan vervangbaar en dan ingame allemaal tonen de resultaten van je gemodde loading screens ipv dat uitleg van Wazuup over de cijfers, die geven toch nooit de vernieuwde afbeeldingen bij me vandaar Reageren
jaah90 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Wat is dat vreselijk simpel zeg :$ Bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 beginners dat niet veel verstand van hebben kunnen het niet weten maar met de proffesionele hulps zeg jij gemakkelijk "ow is het zo simpel" nu weet jij hoe het moet, veel plezier verder als jij problemen hebt ofzo zeg het maar Reageren
jaah90 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik dacht in het begin dat je helemaal files dit en files dat moet aanpassen, maar het is 'alleen' even een txdje openen en wijzigen In ieder geval bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.