st0rm Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) uhm weet iemand of hier nog een bestand bij moet bij de bovenste rij zo ja kan iemand dat bestand hier neerzetten? alvast bedankt Bewerkt: 13 mei 2007 door st0rm Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 wat bedoel je precies? bij mij ziet er het ongeveer hetzelfde uit, alleen met andere Offset-getallen. Geen idee wat die hexadecimale code betekent trouwens. Maar ehm, verder is de rij met bestanden bij mij hetzelfde en de size ook. dus zolang er bij jou ook nog een 10ls.txd (boven de 10ls2.txd) staat, is er volgens mij geen probleem. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 uhm weet iemand of hier nog een bestand bij moet bij de bovenste rijzo ja kan iemand dat bestand hier neerzetten? alvast bedankt Ik heb geen idee of er nog een bestandje bij moet. Die vraag kan ik pas beantwoorden, als je (zoal K.O. als zei) wat meer informatie geeft. Heb je nu een mod geinstalleerd? Crasht SA ofzo. dat je dit zomaar vraagt? Mvg, Apple-Mac Reageren
st0rm Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 wat bedoel je precies? bij mij ziet er het ongeveer hetzelfde uit, alleen met andere Offset-getallen. Geen idee wat die hexadecimale code betekent trouwens. Maar ehm, verder is de rij met bestanden bij mij hetzelfde en de size ook. dus zolang er bij jou ook nog een 10ls.txd (boven de 10ls2.txd) staat, is er volgens mij geen probleem. zolang er bij jou ook nog een 10ls.txd (boven de 10ls2.txd) staat, die staat er niet Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 nieuwe reacties zijn niet nodig denk ik, hij heeft het bestand al via PB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.