hank_187 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik ben eindelijk bij de laatste missie; "End of the line". Deze heb ik nu een paar keer gedaan, maar het lukt me absoluut niet om het vuur uit te maken. Ik heb 2 minuten staan doven met de brandblusser en toen pas ging het uit. Hierdoor heb ik iedere keer te weinig tijd om het pand te verlaten voor het ontploft. Iemand een tip op een fatsoenlijke brandweerman te worden? Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Ik ben eindelijk bij de laatste missie; "End of the line". Deze heb ik nu een paar keer gedaan, maar het lukt me absoluut niet om het vuur uit te maken. Ik heb 2 minuten staan doven met de brandblusser en toen pas ging het uit. Hierdoor heb ik iedere keer te weinig tijd om het pand te verlaten voor het ontploft. Iemand een tip op een fatsoenlijke brandweerman te worden? Alvast bedankt Ik zou, als ik bij de brandweer ging werken, eerst op de FireFighter gaan werken en daarna pas levens gaan 'redden' Oftewel, ga eerst de FireFighter missies voltooien, hierdoor ben je vuurbestendig en hoef je niet meer op het vuur te letten. Je kan ook gewoon blijven blussen, je hebt oneindig 'kogels' waardoor je ook gewoon alle gangmembers dood kunt blussen. Misschien een minder aangename manier om iemand te doden, maar wel effectief.@ hieronder: Het kan zijn dat je twee vensters open hebt van GTAForum alias GTAGames? VWO-er Bewerkt: 13 mei 2007 door VWO-er Reageren
Velaro Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Ik ben eindelijk bij de laatste missie; "End of the line". Deze heb ik nu een paar keer gedaan, maar het lukt me absoluut niet om het vuur uit te maken. Ik heb 2 minuten staan doven met de brandblusser en toen pas ging het uit. Hierdoor heb ik iedere keer te weinig tijd om het pand te verlaten voor het ontploft. Iemand een tip op een fatsoenlijke brandweerman te worden? Alvast bedankt Yes ik ben al enigste in dit topic!!!! Zag toch niks vanonder.. Je moet de brandweermanmissies uitspelen, dit is tot level 12. Als beloning wordt CJ vuurbestendig. Als de missie's niet lukken moet je hem maar aanvragen in het Savegame Aanvraag Forum, dat je kan aanklikken in dit forum. Veel succes! Bewerkt: 13 mei 2007 door Velaro Reageren
hank_187 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Hey bedankt! Het zal wel lukken, ik vind de moeilijkheidsgraad niet erg hoog. Vice city heb ik een tijdje langer over gedaan om uit te spelen. Savegames aanvragen en cheats usen zijn voor mij een no go :$ Ik ga dan maar alle brandweer missies doen. Btw top dat er zo snel gereageerd wordt Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Hey Hank, Een tip om een fatsoenlijke brandweerman te worden heb ik niet, daar heb ik vrij weinig ervaring mee Wél heb ik een tip voor End Of The Line, namelijk vuurbestendig worden. Hoe doe je dat? Simpel, of in ieder geval simpeler dan dat je het in het echt wordt... Je moet de Firefighter (brandweerman) missies in tot en met level 12 spelen, dan ben je vuurbestendig (je kan dus niet in de brand staan). Voor tips etc. wijs ik je door naar de tips van Wikigta, omdat ik zelf ook niet echt goed ben als brandweerman ^^ Je begint weer bij level 1 en moet je naar level 12 werken. Jij moet brandende voertuigen blussen, die aangegeven staan op de radar. Als je het voertuig hebt geblust stappen er ook personen uit die in brand staan. Deze personen rennen hard weg. Het is moeilijk om ze te blussen omdat je de auto moet besturen en de brandblusser. Als je een level verder gaat krijg je geld en tijd erbij. Deze missie kan alleen met de Firefighter-blusser (het voertuig dus met een waterkanon op de cabine). Er bestaat ook nog een firefighter met een ladder (die Tenpenny in de laatste missie gebruikt) maar hier kan de missie helaas niet mee gedaan worden. Tips Er staan helaas alleen maar brandweerwagens in de drie grote steden. Zorg ervoor dat je de missie begint in een relatief rustig deel met brede wegen, zo min mogelijk verkeer en zo min mogelijk water. Het is mogelijk om met de brandweerwagen ergens naar een klein dorpje te rijden en daar de missie te beginnen, maar hou er rekening mee dat de auto slecht is in het beklimmen van bergen en erg makkelijk op zijn kant gaat. Blijf rustig, zorg dat je geen politie-agenten raakt (want dan krijg je een wanted-level en probeert men je achter het stuur vandaan te trekken) en werk je een weg door de levels. Als je de missie toch in de kleinere steden wilt doen kan je de Firefighter krijgen door er brand te stichten met behulp van Molotovs of een Flamethrower. Als je een voertuig aan het blussen bent, ga er dan zo dicht mogelijk bijstaan, hierdoor is de auto snel geblust en zijn de inzittenden ook sneller gedoofd. Beloning Vanaf nu ben je vuurbestendig Als je alle 12 levels achter elkaar doet krijg je in totaal $13.450,= ^Denk dus niet dat ik het kopieër omdat ik lui ben, maar omdat ik zelf ook niet erg goed ben in de Firefighter missies Handige Links: WikiGTA --> Altijd handig om op te kijken voordat je een vraag stelt! De WikiGTA pagia van Firefighter WikiGTA pagina van End Of The Line Sorry voor de nogal rare postopbouw :$ EDIT: Door zo'n 3 personen ingehaald, Maar ik heb links! Bewerkt: 13 mei 2007 door Koen729 Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Heb je trouwens al geprobeerd om over de vlammen te springen? Bij mij werkt dat in ieder geval wel en het is een snelle manier waardoor je veel tijd bespaard. Probeer je sprongen dan wel goed te timen, zodat je niet te vroeg springt bijvoorbeeld en in de vlammen beland. :-) Tijdens het springen kan je de indruk krijgen dat de vlammen je aanraken maar wees gerust, je komt er heelhuids uit. Bewerkt: 13 mei 2007 door Dizzee Reageren
hank_187 Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Nah ik heb de brandweer missie gedaan. Kwam net tot level 11 en toen liep SA vast IIg zo nog een poging wagen, dit gaat wel goed komen Deze kan Iedereen bedankt voor het meedenken! Reageren
M__K Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik die missie heb gedaan.. maar volgens mij als je goed oplet waar je loopt kan je grotendeels gewoon langs de vlammen lopen en alleen de vlammen die echt in de weg staan blussen.. maarja ik denk dat je hem onderhand wel heb uitgespeeld >>> Door Dutchy3010: In de post hierboven stond dat hij geen hulp meer nodig heeft, waarom post je dan nog?<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.