Jump to content

Nederlandse Mod

janna

Recommended Posts

Op welke site heb je deze mod gedownload?

Er kunnen namenlijk bugs terecht komen als de mod op een site staat met een slechte server. Zover ik weet heeft de Nederlandstalige mod het bij mij altijd goed gedaan. Ik heb de mijne toen 'hier' gedownload. Hopenlijk doet deze mod het wel, en anders staan er nog veel meer sites via google op je te wachten.

Succes ermee,

Mvg,

Pennywise

Delen op andere websites

hoi allemaal ik heb eergister een nederlandse mod geinstalleerd maar als ik heel ff speel dan doet hij het niet meer. Ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar daarna doet hij het nog steeds niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen

Delen op andere websites

hoi allemaal ik heb eergister een nederlandse mod geinstalleerd maar als ik heel ff speel dan doet hij het niet meer. Ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar daarna doet hij het nog steeds niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen

Als VC het niet meer goed doet na het insteleren van een mod, heb je twee opties:

1) Back-ups terugzetten van de files die je aangepast hebt, ( indien aanwezig)

2) Vice-city opnieuw installeren.

Na het opnieuw installeren van VC moet het in ieder geval weer gewoon werken, zo niet dan lag het niet aan de mod.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

De Nederlandse mod is niet echt een goede, er zitten een hoop bugs in waardoor het spel vast zal lopen. Dit komt doordat als je de tekstbestanden gaat editten, er sommige teksten niet verandert kunnen worden, omdat ze variabel zijn (tijd van een race, afstanden bij jumpen met motor e.d.) Wordt dit wel gedaan, en de tekst moet tevoorschijn komen, dan loopt het spel vast. Dit is bij de Nederlandse mod bij sommige missies ook gedaan. De enige manier waarop je deze mod goed kunt gebruiken is om hem te gebruiken nadat je het spel al uitgespeeld hebt, jammere is dan echter wel weer dat je de nederlandse ondertiteling van missies mist, maar een goede Nederlandse is er gewoon niet.

Delen op andere websites

Sorry als ik nu te offtopic ga, maar waarom eigenlijk al die moeite voor een Nederlandstalige mod? De Engelse taal klinkt toch vele malen beter? Bovendien zijn het Amerikaanse steden en een Nederlandse taal lijkt me er dus niet zo bij passen. Je kunt ook moeilijk gaan klagen dat je geen engels kan, want van iemand die 18+ is (dit was toch de minimumleeftijd?) kun je toch wel verwachten dat deze persoon goed genoeg Engels kan om GTA te verstaan. Niet dat iemand op dat label kijkt, maar goed :clown:

>>> Door HerrieM: Je gaat inderdaad off-topic. Daarnaast weet je best dat niet iedereen 18 jaar is die GTA speelt<<<

Delen op andere websites

>>> Door HerrieM: Je gaat inderdaad off-topic. Daarnaast weet je best dat niet iedereen 18 jaar is die GTA speelt<<<

Het is iig beter dan een nieuw topic te openen.

>>> Door Dutchy3010: Helemaal niet... Als iemand een Nederlandse mod wilt, is het niet nodig om daarop te reageren met "waarom wil je het hebben". Off-topic én een onnodige discussie. Houd je commentaar op de crew voor je, svp. <<<

De moeite voor de Nederlandstalige mod is net als bij bijna alle andere mods, het oorspronkelijke spel is altijd het mooiste, maar het is gewoon leuk om dingen aan het spel te veranderen. Sommigen doen dat door gebouwen/auto's o.i.d. te veranderen, en sommigen de teksten. Daar komt nog bij dat het spel door de makers voor 18+ is gemaakt, maar dat modders het voor de mensen maken die het spel spelen. Lijkt me genoeg uitleg, zullen we weer ontopic gaan. Sorry voor de onderbreking.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...