theprophet Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 ik heb ooit van een aantal mensen gehoord dat ik een eigen hotel kan beginnen in san andreas...... kan dit?....zo ja: kan iemand mij vertellen hoe ik dat dan moet krijgen Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Sorry, maar volgens mij kan dat niet. Als het zou kunnen dan kunnen ze beter GTA in The Sims veranderen want ik ga geen hotel opstarten in GTA . Je kan overigens wel in San Fierro een hotelkamer kopen in The Vank Hoff Hotel. Misschien had je het verkeerd gehoord maar ik heb tot nu toe nog geen hotel opgestart. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Het kan ook zo zijn dat je het hebt verward met Vice City Stories, waar je een eigen gebouw kan maken, de Empire Building. Misschien dat je vrienden dat verward hebben met een hotel, aangezien het veel overeenkomsten heeft qua uiterlijk Bewerkt: 13 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
theprophet Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 bedankt voor jullie snelle reactie....het zou inderdaad kunnen dat ze het hebben verward met gta vice city emipre building of een hotel kamer kopen Reageren
kristof01 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Ik denk dat je het gehoord heb via een filmpje van de bètaversie van San Andreas, want daar kon dat wel ! Bewerkt: 14 mei 2007 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.