Jump to content

.:PSP Modding:.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

gstylesigau6.png

Hey,

Ik heb weer iets nieuws gevonden om te modden.

Jazeker mijn PSP..(voor de mensen die het niet weten -->Playstation Portable)

Dit is dan ook gelijk de onthulling van mijn nieuwe logo.

:dans: G-style :dans:

En als ik helemaal tevreden ben maak ik een pakketje voor firmware v1.5

Mischien voor hoger als dit mogelijk is. =D

Oohja het is een software mod daarom staat het hier =D

>>> Door Preddy: Als je hogere firmware hebt van firmware 1.5 is het tegen de regels om te downgraden en elke toespeling hierop is ten strengste verboden. Hier geen gehoor aan geven zal resulteren in een direct warn.<<<

Dus we praten hier niet over en jullie stellen mij ook geen vragen :7

Behalve als je Firmware v1.5 hebt en je hebt een vraag.

Wat heb ik er aan veranderd..:

De XMB icoontjes

Het lettertype

Het introfilmpje

De Wave op de achtergrond.

Er voor gezorgt dat mijn afbeelding achter de wave komt.

Gameboot filmpje(WIP)

Het klik geluidje in de XMB(wip)

Screens:

Filmpje

Google Video

Rates&Comments please

Grats, Gybrus

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Dat heb je leuk gedaan, het ziet er wel vet uit allemaal, maar ik denk dat ik het lekker standaard houd :puh: ik vind het wel goed zoals het nu is, en ik heb dan vaak dat het weer fout gaat enzo.

maar jij hebt het wel leuk gedaan!!

mark

Geplaatst:

Ja inderdaad mooi :puh:

Vet gemaakt voor diegene die g-style wil.

Ik niet :puh:

Ik zou je een hoog cijfer geven ;)

Geplaatst:

Ziet er wel vet uit, maar ik betwijfel of het legaal is.

Maarja ik geef het een 8,7.

Mvg, Apple-Mac :bier:

Geplaatst:

Zolang ik alleen het uiterlijk verander is er niks aan de hand =D(hoop ik xD)

Mischien dat ik ook aan de hardware ga knutselen :puh:

Grats

>>> Door Preddy: Ik ga het even checken voor je<<<

Gybrus, dat heb je wel heel erg leuk gedaan jongen. Menu ziet er heel erg gelikt uit moet ik zeggen. Lettertype op sommige punten wat onduidelijk (middelste foto) maar dat zal waarschijnlijk aan de foto's liggen.

Volgens mij is dit legaal maar is je garantie nu wel compleet verdwenen. Mocht het stuk gaan dan kan je hem dus of zelf proberen te redden of iemand anders het laten doen doormiddel van te resetten.

Ik zelf heb mijn PSP pas een week dus knutselen aan dit apparaat sla ik over. Op het moment ben ik wel tevreden met mijn Windows Vista achtergrond :clown:

Topper :dans:

Bewerkt: door Blink

Mooit thema, vooral de wave is een leuke.

Ik heb nog 2 dingetjes waar je misschien op kunt letten.

1) Een speciaal lettertype is leuk, vooral in je xmb. Maar als je het lettertype veranderd, verander je ook het lettertype in je internet browser. En daar leest een speciaal lettertype niet goed. Als je je internetbrowser niet gebruikt is dit natuurlijk geen probleem.

2) Er staat bij je hoofdicoontjes 2 keer de naam onder elkaar. Dit kan je aanpassen door in rcoedit de naam van die 6 icoontjes gewoon weg te doen. Of je kan de icoontjes zelf aanpassen. Ga gewoon met zwart over de naam en je ziet het niet meer op je psp. Zelf vind ik het het mooiste als er bij de hoofdicoontjes helemaal geen naam staat.

Volgens mij is dit legaal maar is je garantie nu wel compleet verdwenen. Mocht het stuk gaan dan kan je hem dus of zelf proberen te redden of iemand anders het laten doen doormiddel van te resetten.

Zijn garantie is niet weg, hij heeft niet eens de echte xmb veranderd, gewoon de xmb van devhook (geëmuleerde firmware). Het staat dus op zijn memorystick. Als hij zijn psp helemaal afzet en terug op krijgt hij de origineele xmb.

Bewerkt: door maarte41
Geplaatst:
Mooit thema, vooral de wave is een leuke.

Ik heb nog 2 dingetjes waar je misschien op kunt letten.

1) Een speciaal lettertype is leuk, vooral in je xmb. Maar als je het lettertype veranderd, verander je ook het lettertype in je internet browser. En daar leest een speciaal lettertype niet goed. Als je je internetbrowser niet gebruikt is dit natuurlijk geen probleem.

2) Er staat bij je hoofdicoontjes 2 keer de naam onder elkaar. Dit kan je aanpassen door in rcoedit de naam van die 6 icoontjes gewoon weg te doen. Of je kan de icoontjes zelf aanpassen. Ga gewoon met zwart over de naam en je ziet het niet meer op je psp. Zelf vind ik het het mooiste als er bij de hoofdicoontjes helemaal geen naam staat.

Zijn garantie is niet weg, hij heeft niet eens de echte xmb veranderd, gewoon de xmb van devhook (geëmuleerde firmware). Het staat dus op zijn memorystick. Als hij zijn psp helemaal afzet en terug op krijgt hij de origineele xmb.

1: Dat klopt. =D

Maar ik zal een pakket releasen voor V1.5 en daar heb je nou eenmaal geen internet browser.

Als je op hogere firmware dit wil kan dat zoals je hebt geantwoord bij Blink.

2: Het is nog wip :bier:

Na de quote:

Mijn garantie is al laaaang verlopen dat is uiterst vervelend omdat net een maand daarna me psp kapoet ging.

Dit is inmiddels weer verholpen.(deels xD)

Ja Devhook is heel leuk om mee te spelen let er wel op dat dit Ehem illegaal is en langzamer dan als het op je moeder board staat.

Trouwens als ik een pakketje release zal ik niet uitleggen hoe Devhook werkt dat zoek je zelf maar uit =D

oohja en op dat antwoord als je v1.5 hebt kun je third party progjes draaien meestal is dit wel illegaal dus let daar op.

als je een gedowngrade psp hebt en er is iets stuk upgrade hem weer dan merken ze niet veel.

genoeg hier over ik wil geen warn xD

Grats, G

EDIT: Zal ik nog een paar opties maken voor het startup filmpje =D?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...