NandroDavids Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: Ik ben op zoek naar fragmenten van oudejaarsconferences van Lebbis & Jansen. Niet willekeurige fragmenten, maar het afsluitende lied dat ze elk jaar hadden: Nooit meer terug. Ik heb zelf één site gevonden waarop zowel video- als audiofragmenten te vinden zijn, maar de kwaliteit van die fragmenten is niet al te best. Daarnaast zijn het ook nog eens oude fragmenten, namelijk uit de periode 1995-2001 en ik wil nou juist ook de wat recentere fragmenten. Dus, iemand die me een site kan vertellen waarop video- en/of audiofragmenten te vinden zijn van het nummer Nooit meer terug van Lebbis & Jansen uit hun oudejaarsconferences? Ik hoop het, want kan ze erg goed gebruiken. Alvast mijn hartelijke dank aan een ieder die een poging onderneemt wat te vinden en/of die me kan vertellen waar ik het kan vinden. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Um...nog steeds nodig? Ik heb niks kunnen vinden, behalve dit Als ye het nog steeds nodig hebt zoek ik wel verder, maar ik kan (nog) niets vinden! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Hallo Nandro! Ik heb wat gevonden voor je! http://www.harrykies.nl/default.asp?keuze=...mp;productie=64 Dan video's en dan Nooit Meer Terug. Dat is het liedje! Veel plezier nog! Ow Yoshi was mij voor. Bewerkt: 18 mei 2007 door gtaboy107 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Um...nog steeds nodig?Ik heb niks kunnen vinden, behalve dit Als ye het nog steeds nodig hebt zoek ik wel verder, maar ik kan (nog) niets vinden! Ja, ik heb de fragmenten nog steeds nodig. Helaas had ik de site die je hebt gevonden zelf ook al ontdekt, maar zoals gezegd zijn die fragmenten niet van bijster goede kwaliteit én zijn ze al enkele jaren oud.Het zou dus erg fijn zijn als je nog een andere site kon vinden met recentere fragmenten van Nooit meer terug. Maar in ieder geval bedankt voor het meezoeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.