sevaboy Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Me eerste sig: "> Raten mag en ik heb me afbeelding gebruikt voor aanvragen tutorail Originele: originelePS:gemaakt met psp8,zoals je kunt zien een eenvoudigen.
Rivel Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Me eerste sig:"> Raten mag en ik heb me afbeelding gebruikt voor aanvragen tutorail Originele: originelePS:gemaakt met psp8,zoals je kunt zien een eenvoudigen. Sorry, maar dit vind ik echt niet mooi! De kleuren en het plaatje passen absoluut niet samen, je kan het plaatje ook uitknippen en het er dan ook opplakken, dan heb je niet die grijze BG en die rode BG, je kan ook de BG zelf de kleur geven van de BG van je foto! Ook je font is nogal simpel! Je kan echt bteer tuts. gaan volgen! 3/10
sevaboy Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Me eerste sig:"> Raten mag en ik heb me afbeelding gebruikt voor aanvragen tutorail Originele: originelePS:gemaakt met psp8,zoals je kunt zien een eenvoudigen. Sorry, maar dit vind ik echt niet mooi! De kleuren en het plaatje passen absoluut niet samen, je kan het plaatje ook uitknippen en het er dan ook opplakken, dan heb je niet die grijze BG en die rode BG, je kan ook de BG zelf de kleur geven van de BG van je foto! Ook je font is nogal simpel! Je kan echt bteer tuts. gaan volgen! 3/10 Er bestaat maar één.En ik gebruik Paintshop Pro8
Agent Kellerman Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Zelf's voor je 1e sig is dit best triest. Dit is te maken met paint, en het is niet eens een sig 1/10 Ik raad je aan sommige Tut's te volgen, en neem een scherper plaatje/render Bewerkt: 13 mei 2007 door Agent Kellerman
ifc3 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Me eerste sig:"> Raten mag en ik heb me afbeelding gebruikt voor aanvragen tutorail Originele: originelePS:gemaakt met psp8,zoals je kunt zien een eenvoudigen. Mischien moet je net als ik eens wat experimenteren met the GIMP.
sevaboy Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Lezen jullie wel? Ik gebruik Paint SHop Pro en daar is er maar één tut over.
Rivel Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Je kan ook Google gebruiken, met deze zoekresultatyen bv.!
sevaboy Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik vind geen goede site's voor tut's.
ifc3 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik vind geen goede site's voor tut's. Probeer dan eens The GIMP(shop). Daarmee heb ik ook zonder tutorial mijn sigs mee gemaakt (3 tot nu toe). Het is een gratis programma, te downloaden op http://gimpshop.net/ en The GIMP op http://www.gimp.org/.
sevaboy Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Kan ik niet downen,is alleen voor windows 98 en al die anderen en ik heb ME
ifc3 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Kan ik niet downen,is alleen voor windows 98 en al die anderen en ik heb ME Dat maakt toch niets uit. Het is een Windows executable.
AwiVC Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Kijk anders eens hier Het is maar een Tip hoor ^^ Of Hier En lees een beetje, er bestaan echt wel Tuts... Over de sig.. nouja ik denk dat je zelf wel weet dat ie niet echt wat voorsteld, 1/10 dus =/
Recommended Posts