Jump to content

Police Brutality


CelicaVB

Recommended Posts

Of het een easter egg is, dat laat ik aan jullie over, ik vond het wel cool!

Ik was net in de politie garage van het 1e eiland, ik was daar met zo'n politie-jeep ingereden, geen sterretjes. Ik rij daar dus heel langzaam in, zie ik 2 politie mannetjes die een mannetje in elkaar aant slaan zijn. Het mannetje was gekleed in wit en blauw, hij deed helemaal niks verkeerd, stak alleen z'n handen in de lucht en werd helemaal in elkaar geslagen door de 2 agenten.

Ik stap uit: nog steeds geen sterretjes, ik mik op zo'n agent: nog steeds geen sterretjes. Ik sla em op z'n gezicht: nog steeds geen sterretjes! Ik schiet z'n hoofd eraf.... je raadt het al: nog altijd geen sterretjes, en de andere agent staat er maar wat te kijken!!! Ik heb die 2e agent in elkaar geslagen (deed helemaal niks terug, dat was COOL!) En toen ben ik weer in de politie auto gestapt en weggereden....

Wilt iemand anders dit ook eens proberen? Ik wil weten of het een glitch (toeval) is OF een easter egg.

Alvast bedankt! :ugly:

Bewerkt: door CelicaVB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CelicaVB

    10

  • Trax

    3

  • The Godfather

    3

  • Lennert

    2

ben je daar alleen met je politieauto ingereden of ook met je uniform, als het met je uniform was dan is het wel begrijpelijk dat ze niks doen, jullie zijn collega's!!!!

en andres tja een agent die een beetje te veel op heeft? :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze staan er altijd mensen in elkaar te slaan, en het is altijd iemand anders.

Wel jammer dat je je foto's niet aan een nationale krant kon verkopen.

Zou groot nieuws zijn in SA :lol:

Ik snap wat je bedoelt, maar hoe komt het dan dat ze me niks doen als ik een agent op z'n gezicht sla? (ik had geen politie pak aan) Ik heb een filmpje als bewijs...

Link to comment
Delen op andere websites

En kun je misschien ook uitleggen waarom niet

ja easter eggs...zijn verborgen grapjes.....dit zijn gewoon 2 corrupte agenten die geen geld kregen voordat ze hem hadden bedreigd met een strijkijzer en een spijkerpistool....die ze toevallig voor het huis van beruchte dikke sjakie lag.....maar de kans dat dit jou overkomt is 0,000000476%

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lach me dood zeg... <_<

Nogmaals: BEN JE AL EENS GAAN KIJKEN??? vooradat je zulke onzin hier gaat posten?

(ik heb het nu al 4 van de 4 keer gezien, dus toeval is het NIET!)

Bewerkt: door CelicaVB
Link to comment
Delen op andere websites

zoo jij bent snel op je tenen getrapt.

jij vraagt waarom het geen easter eggs zijn...ik geef antwoord....vervolgens kom jij met zo'n lompe reactie aanzetten <_<

vooradat je zulke onzin hier gaat posten

owja....en dat zeg jij met je onzin easter egg topic <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ga je nu dat filmpje posten??

Ik wacht al eeuwen!

Owja en wie zegt dat je geen sterretjes had? Toevallig staan ze niet op de foto, dus..

Bewerkt: door Lennert
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ga je nu dat filmpje posten??

Ik wacht al eeuwen!

Owja en wie zegt dat je geen sterretjes had? Toevallig staan ze niet op de foto, dus..

:D :lol: WAT wel op de foto staat is een mogelijk bewijs van een cheat - n00b :lol: Kijk maar eens goed naar het plaatje ;) *lots of money* ( I know, I know!! Gokken... <_< Maar d'r zijn d'r hier een aantal die wel zeggen: Ik cheat niet.. Maar stiekem :wacko:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...