Jump to content

Police Brutality


CelicaVB

Recommended Posts

zoo jij bent snel op je tenen getrapt.

jij vraagt waarom het geen easter eggs zijn...ik geef antwoord....vervolgens kom jij met zo'n lompe reactie aanzetten <_<

vooradat je zulke onzin hier gaat posten

owja....en dat zeg jij met je onzin easter egg topic <_< <_<

haha, grapjas! :D

ben je al gaan kijken? Of niet? <_<

@ GTAOWNER:

Dat geld is allemaal bij elkaar gegokt, met de paarden races. Ik wil heel graag 100% halen dus ik cheat absoluut niet. (met Vice city ben ik al eens helemaal opnieuw moeten beginnen <_< )

Waarom proberen jullie het zelf niet gewoon, dan ZIE je wat ik bedoel! :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CelicaVB

    10

  • Trax

    3

  • The Godfather

    3

  • Lennert

    2

Ik ben ook gaan kijken naar die flikken en wel vet om te zien dat ze iemand in elkaar slaan :puh: . Maar je zegt dat je geen sterretjes krijgt, dat is dus wel je krijgt automatisch 3 sterretjes want een flik belt naar iemand en dan krijg je dus 3 sterretjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook gaan kijken naar die flikken en wel vet om te zien dat ze iemand in elkaar slaan :puh: . Maar je zegt dat je geen sterretjes krijgt, dat is dus wel je krijgt automatisch 3 sterretjes want een flik belt naar iemand en dan krijg je dus 3 sterretjes

Stuur je MSN-adres, dan stuur ik je het filmpje. Dan kun je het zelf zien! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ga je nu dat filmpje posten??

Ik wacht al eeuwen!

Owja en wie zegt dat je geen sterretjes had? Toevallig staan ze niet op de foto, dus..

:D :lol: WAT wel op de foto staat is een mogelijk bewijs van een cheat - n00b :lol: Kijk maar eens goed naar het plaatje ;) *lots of money* ( I know, I know!! Gokken... <_< Maar d'r zijn d'r hier een aantal die wel zeggen: Ik cheat niet.. Maar stiekem :wacko:

Waaronder jij die cheat :D

Ik geef het toe ik cheat, maar ik doe niet van die codes dat je voertuigen enz alleen armor, en no cops

vind het er soms ook leuker door sommege missies heb je dan al 10 gedaan (langes) en dan weer failed

ik vind het byvoorbeeld wel triest als je een tank cheat doet in een bepaalde missie of jetpack termeil je die kan vrij spelen want dan gaat de fun er af ik ben ook pas op dit forum gegaan toen ik alle missies had uitgespeeld want ik wil dingen zelf ondekken en niet dat iemand alles voortkauwt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inplaats van BEWIJS te vragen, kruip achter je PS2 en check hetzelf, het is gewoon een grapje van R* een easter egg dus, easter egg = hetzelfde als een grapje. En wat hij zegt is waar. Meestal staat hier ook een hovercraft.

Link to comment
Delen op andere websites

Broken table, het is dus iets wat bij iedereen voorkomt en het is een grapje van Rock*.

De kans is dus heel groot dat dit een Easter Egg is die dus nog door niemand anders ontdekt is...

Wat vind jij ervan, en als het er een is kan ie dan in de lijst erbij komen te staan?

Mzzl! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Broken table, het is dus iets wat bij iedereen voorkomt en het is een grapje van Rock*.

De kans is dus heel groot dat dit een Easter Egg is die dus nog door niemand anders ontdekt is...

Wat vind jij ervan, en als het er een is kan ie dan in de lijst erbij komen te staan?

Mzzl! :D

Nou als dat zo is, moet het echt een ontzettend groot EasterEgg zijn ! Want er zijn miljoenen mensen die SanAndreas hebben, en als een paar van dat miljoenen aantal gaan zoeken krijg je zeker wel wat te zien hoor.. Maar tot nu toe alleen maar kleine dingentjes...

Maar denk wel wat Rockstar zei ; Er zullen wel EasterEggs verstopt zijn.

Er was ook volgens mij een mail van Rockstar waarin stond dat BigFoot gewoon een onzingrap is, maar dat er een zombie is.. Dat wel ! :huh:

Over aliens wouden ze niet veel kwijt, als aliens er dan niet waren zou R* gewoon zeggen ''no there are no aliens''... Rockstar speelt een smerig spelletje met ons :'-(

Link to comment
Delen op andere websites

Broken table, het is dus iets wat bij iedereen voorkomt en het is een grapje van Rock*.

De kans is dus heel groot dat dit een Easter Egg is die dus nog door niemand anders ontdekt is...

Wat vind jij ervan, en als het er een is kan ie dan in de lijst erbij komen te staan?

Mzzl! :D

Nog door niemand ondekt?, Ik ben ook actief op een ander forum en daar wist iedereen het al(7000 members ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Broken table, het is dus iets wat bij iedereen voorkomt en het is een grapje van Rock*.

De kans is dus heel groot dat dit een Easter Egg is die dus nog door niemand anders ontdekt is...

Wat vind jij ervan, en als het er een is kan ie dan in de lijst erbij komen te staan?

Mzzl! :D

Nog door niemand ondekt?, Ik ben ook actief op een ander forum en daar wist iedereen het al(7000 members ofzo)

;) Sorry als je het fout heb begrepen maar ik had het over de ''grote easter-eggs''.. En niet door kleintjes..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier heb je foto:

http://img.photobucket.com/albums/v410/Bloodstorm/Policebrutalitiy.bmp

oh ja er staat maar 1 man hem in elkaar te kloppen

de andere juicht hem toe

ooh man wat was dat moeilijk.... :huh: :huh: :huh: <_< <_< <_<

Bewerkt: door :-Bloodstorm-:
Link to comment
Delen op andere websites

iemand die zij iets met stereetjes je moet ook met een police coertuig de aankomen dan geeat dat hek open rij je verder dan de garage deur en dan staan die mannetjes wel in zoon hoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...