-Gtagamer- Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Ik snap er niets van. Ik was aan het spelen en toen ik rond de 30% was wam de aftiteling al, Ik kan ook al geen missies meet doen. Ik heb nog niet alle empire buldings en paramedic missies enz. maar 30% lijkt me zeer weinig. Hebben jullie dit ook? Grtz, -Gtagamer- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Wanneer je de de missie 'Last Stand', de laatste verhaallijnmissie welteverstaan, voltooid hebt, dan heb je verhaallijn (vanzelfsprekend) uitgespeeld en verschijnt de aftiteling in beeld. De verhaallijnmissies beslaan echter maar 30% van je complete spelvoortgang, dus het is wel logisch dat je nu nog maar bij de 30% bent (als je nog geen verdere zij- en submissies voltooid hebt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 Wat zijn dan de zij-missie die je kan doen..? Zijn da tdan de paramedic, taxi-driver enz? Of moet je die ook bij opdracht gevers doen..?(die staan er bij mij nu neit meer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Je doet deze missie's niet bij opdrachtgevers maar je start ze door middel van bijvoorbeeld in een auto te stappen. Op wikigta staan alle zijmissie's. Kijk op deze pagina voor de zijmissie's en de beschrijvingen hiervan. Ik zet hieronder een lijstje van wikigta neer. * Beach Patrol * BMX Time Trials * Caddy Daddy (Alleen PS2-versie) * Crash! * Crims On Water Wings (Alleen PS2-versie) * Crims On Wings * Fire Copter * Haiti Hover Race * Harbor Hover Race * Hyman Memorial O.D.T. (Alleen PS2-versie) * Land, Sea And Air Ace * Mashin' up the Mall * Phil's Shooting Range * Playground On The Park (Alleen PS2-versie) * Playground On The Dock (Alleen PS2-versie) * Playground On The Point * Playground On The Town * Quad Time Trials * Rush! (Alleen PS2-versie) * Sanchez Time Trials * Skywolf * Swinger's Club * Turismo * Vice Sights * Watersports Bewerkt: 13 mei 2007 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Gtagamer- Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2007 Ok thnx ik weet genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2007 Ik wil nog even toevoegen dat je naast de zijmissies ook nog veel andere dingen moet doen om het spel 100% te voltooien. Alleen al alle zijmissies is een aardige klus, maar dan ben je er nog lang niet. Er zijn bijvoorbeeld ook Red Balloons, of Empire Buildings die je moet veroveren voor de 100%. Op deze pagina vind je een compleet overzicht van alles. Als je ook daadwerkelijk voor de 100% gaat dan is het handig om deze pagina uit te printen en alles dan kan je alles doorstrepen dat je gehaald hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.