Damage Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Deze heb ik voor me mattie op een andere forum gemaakt. Er zit niet echt veel kwaliteit in want ik had geen zin in om er lang over te doen. Ik wou gewoon +Rep maar hier issie dan Dante, Devil May Cry Btw, als iemand een DMC font kan hij hem dan aan me pasen D Reageren
Damage Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) sry voor de dubble post, mben niet thuis en de comp op school space't m een beetje :Pniemand rates ? Bewerkt: 14 mei 2007 door Damage Reageren
Eros Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik vind dit een niet zo geslaagde signature. De achtergrond heeft niet veel diepte en de kleuren zijn wat eentonig. Ook is hij aan de linkerkant veel te donker en aan de rechter dan weer veel te licht met veel te veel contrast. Je moet niet te veel overdrijven met je helderheid/contrast layers. De render is wel mooi geplaatst maar hij is niet zo goed ingeblend, en dat maakt dat hij zomaar op de signature staat. De tekst is goed geplaatst en hij is niet te duidelijk maar ook niet te onduidelijk dus dat heb je goed gedaan. Ik geef je een 6/10. Reageren
Damage Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik vind dit een niet zo geslaagde signature. De achtergrond heeft niet veel diepte en de kleuren zijn wat eentonig. Ook is hij aan de linkerkant veel te donker en aan de rechter dan weer veel te licht met veel te veel contrast. Je moet niet te veel overdrijven met je helderheid/contrast layers. De render is wel mooi geplaatst maar hij is niet zo goed ingeblend, en dat maakt dat hij zomaar op de signature staat. De tekst is goed geplaatst en hij is niet te duidelijk maar ook niet te onduidelijk dus dat heb je goed gedaan. Ik geef je een 6/10. Kryg je als je rep wilt verdienen Bedankt, Nog Rates ? Reageren
Rivel Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Hij is nogal leeg! En je font is echt afschuwelijk! Ik zou een kleiner formaat nemen qua grootte in verhouding met je render! Ik mis ook nog wat effecten! Mijn totaaloordeel: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.