Agent Kellerman Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Ik heb weer een nieuwe sig. Ik heb 2 versies, ik kon niet goed bepalen of hij met Lens Flare links onder mooier was of zonder. Jullie mogen kiezen en Rate's: V1: Met 'Lens Flare' links onder ---------------------------------------------------------------------------------------------------- V2: Zonder 'Lens Flare' links onder Bewerkt: 13 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
PIERRO P Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Best mooie sig. Vooral die blaadjes op de achtergrond geven wel een mooi effect. Ninja style ik zou de 1e Versie nemen deze vind ik zelf wat mooier. 8/10 300 posts :D Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Bedankt voor de Rates, ikzelf vind nu ik goed kijk de 1e ook het mooist Nog meer Rates? Reageren
D Corleone Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Mooie sigs, Maar V2 vind ik mooier dan V1, want ik houd meer van donker. Lens Flare vind ik sowiezo niet zo mooi bij deze sig passen. Ik vind die vierkantjes op de render ook niet zo mooi. Het kleurgebruik vind ik zeer goed . Alleen wat dat figuur of brush naast de render doet weet ik niet, ik vind het niet zo mooi. De blaadjes linksboven vind ik wel mooi. Cijfers: V1:5/10 V2:9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.