-ScOrp1 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Hallo, Ik heb al zoveel geprobeert om gedownloade autó(s) in GTA SA plaatsen, Maar in welke map moet ik ze plaatsen om die auto(s) te kunnen spelen? Alvast Bedankt. -ScOrp1 Reageren
K.O. Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Vertel eens even over wat voor mod je het hebt. Bij de meeste automods krijg je een .dff en een .txd bestand. Deze hebben vaak dezelfde naam als in de GTA San Andreas\models\gta3.img. Dit bestand kun je openen met IMGTool 2.0. Je vervangt dan de bestanden in de gta3.img door de nieuwe bestanden met dezelfde naam. In het spel vindt je dan dit nieuwe voertuig op dezelfde plaatsen als je het oude voertuig zou vinden. Als dit allemaal niet het geval is, is het misschien wat makkelijker om even te vertellen welke mod het is. Dan kunnen we kijken hoe het precies in mekaar zit. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Dat kan op 2 manieren, ik zal nu de makkelijkste laten zien, gezien jij er nog niet veel van af weet. Je gebruikt daar een automatisch programma voor, genaamd SAMI. Je kunt >hier< een complete handleiding van SAMI vinden. Begin eerst maar met kijken of dit lukt. Het is zeker niet moeilijk op deze manier, bijna alles gaat automatisch en wijst zichzelf uit. Veel succes alvast! Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Vertel eens even over wat voor mod je het hebt. Bij de meeste automods krijg je een .dff en een .txd bestand. Deze hebben vaak dezelfde naam als in de GTA San Andreas\models\gta3.img. Dit bestand kun je openen met IMGTool 2.0. Je vervangt dan de bestanden in de gta3.img door de nieuwe bestanden met dezelfde naam. In het spel vindt je dan dit nieuwe voertuig op dezelfde plaatsen als je het oude voertuig zou vinden.Als dit allemaal niet het geval is, is het misschien wat makkelijker om even te vertellen welke mod het is. Dan kunnen we kijken hoe het precies in mekaar zit. Ik heb geen mods of wat dan ook ik heb alleen een paar mooie auto's gedownload maar in welke map moet ik die zetten? van GTA? Anim Auto Data movies models readme text Moet ik hem daar ergens tussen stoppen of heb ik echt een mod nodig? En ik zal die SAMI is even doorlezen. Bedankt! -ScOrp1 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Je moet ze zeker niet in een map stoppen. Lees SAMI even door, dan snap je het wel. Het gaat echt heel anders dan jij momenteel denkt hoor. Trouwens, mods is een afkorting voor modificaties, dus aanpassingen aan het spel. Auto's zijn aanpassingen aan het spel, dus mods. Alle aanpassingen aan je spel, zoals auto's, gebouwen, wegen zijn mods. Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 13 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Dat kan op 2 manieren, ik zal nu de makkelijkste laten zien, gezien jij er nog niet veel van af weet.Je gebruikt daar een automatisch programma voor, genaamd SAMI. Je kunt >hier< een complete handleiding van SAMI vinden. Begin eerst maar met kijken of dit lukt. Het is zeker niet moeilijk op deze manier, bijna alles gaat automatisch en wijst zichzelf uit. Veel succes alvast! Ik he die SAMI goed door gelezen en ik heb hem nodig. Dankje wel Dutch. Ik zal hem instaleren en als ik problemen hebt zeg ik het wel weer. -ScOrp1 Bewerkt: 13 mei 2007 door -ScOrp1 Reageren
7thuglife7 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 yow ik heb overlaats geprobeert om nieuwe auto'toe te voegen op mijn spel san andreas Ik heb wel een klein probleem als ikde handleiding volg op de site staat er dat je "alleeen lezen" moet wegvinken . Maar iedere keer da ik da doe komt die van zelf weer tergug . weet er iemand mss waar het rpobleem ligt ? als ge et weet laat met vlug iets wete ik ben er nu al 1 maand mee bezig . alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 yow ik heb overlaats geprobeert om nieuwe auto'toe te voegen op mijn spel san andreas Ik heb wel een klein probleem als ikde handleiding volg op de site staat er dat je "alleeen lezen" moet wegvinken . Maar iedere keer da ik da doe komt die van zelf weer tergug . weet er iemand mss waar het rpobleem ligt ? als ge et weet laat met vlug iets wete ik ben er nu al 1 maand mee bezig . alvast bedankt Dit gebeurd geloof ik als je niet op 'toepassen' klikt. Ik heb het net even uitgeprobeerd. Als ik hem wegvink en op 'OK' druk en ik kijk vervolgens weer, dan blijft het vinkje gewoon staan. Klik daarom niet op 'OK', maar op 'toepassen'. Als het goed is zal hij dan gewoon moeten blijven staan op de optie die jij gekozen hebt. Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit verder of je hem nu op wel of niet lezen hebt staan. Ik heb de optie nooit gebruikt in ieder geval. Reageren
7thuglife7 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 ik heb da geprobeert ma da gaat nie ik vind die auto's nergens en als ik carspawner gebruik blijf mijn spel steke . ik heb precies de leiding gevolgt op de site . Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 thuglife meschien moet je sami proberen voor de car mods enzo gaat allemaal automatisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.