Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu de overige missies het doen en nu sta ik bij Gyms wat moetje doen? moet je nieuwe trukjes van die gasten leren? of moet je hun verslaan? of allebij?

Dankje alvast. :dans:

Geplaatst:
Ik ben nu de overige missies het doen en nu sta ik bij Gyms wat moetje doen? moet je nieuwe trukjes van die gasten leren? of moet je hun verslaan? of allebij?

Dankje alvast. :dans:

Je moet naar die man gaan die aan het oefenen is. Als je voldoende spieren hebt kun je nieuwe moves bij hem leren door in de marker te gaan staan en positief te reageren (Y). Je zult hem daarna in een wedstrijd moeten verslaan, voordat hij jou de nieuwe trucjes leert. Zo moet dit in elke gym in Los Santos, San Fierro en Las Ventuaras.

Geplaatst:
Hoeveel trukjes zijn dat dan?

Die je kunt leren? Ik geloof dat je er per gym twee á drie nieuwe moves worden aangeleerd. Elke move die je weer nieuw leert kun je weer op straat, of in missies en dergelijke gebruiken. Overigens is het zo dat je in elke gym weer nieuwe moves leert, dus je zal niet hetzelfde tegenkomen. Al moet je wel in elke gym iemand verslaan om de moves uiteindelijk te leren.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok dankje. :klap:

Nog ff wat kijk ik ben nu ff bij die gym van Las Ventuaras.

Ik heb nieuwe truckjes geleerd en dan zegt die going you last around whit me of zo wat.. :puh:

En dan mep ik hem neer en dan blijft die rode kring daar. Blijft die altijd daar of gaat die weg als je alles gehaald hebt?

Bewerkt: door ContRa

je moet in de ring stappen, en dan positief reageren ( weet de controls niet voor xbox en pc alleen van ps2: pijltje naar rechts )

dan wordt je in de ring gezet en dan mag je hem slaan :puh:

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Je krijgt van die dingen geleerd daar voor moet je hem verslaan en ik denk dat dat het laatse is wat ik nu heb dan in Las Ventuaras. Maar als je het ook hebt gehaald en gedaan allemaal blijft dat rode kringetje staan? :bonk:

Geplaatst:

en jah volgens mij wel als je alles klaar hebt blijft de rode marker daar gewoon staan en kan je hem alsnog uitdagen :D

Geplaatst:

Wat betreft de gyms/gevechtstechnieken kan ik hetvolgende nog melden:

- volgens wiki zijn ze nodig voor de 100% (zie >checklist<)

- als CJ met zijn vuisten, boksbeugel of mes vecht zal hij de gevechtstechniek gebruiken die hij hət laatst heeft geleerd en zullen eerder geleerde moves niet te gebruiken zijn.

Dus als je alle drie de gevechtstechnieken hebt geleerd (in de drie verschillende steden) kan je daarna de techniek kiezen die jij hət prettigst vindt om mee te vechten door naar de desbetreffende gym te gaan en de instructeur die je daar les gaf uit te dagen, dan zal je vanaf dan ook die techniek buiten de gym gebruiken.

Uit eigen ervaring vind ik dat de gevechtstechnieken die je leert naarmate je verder in hət spel komt ook steeds effectiever worden en dus vind ik de techniek v/d gym in Las venturas hət meest effectief.

v- als CJ met zijn vuisten, boksbeugel of mes vecht zal hij de gevechtstechniek gebruiken die hij hət laatst heeft geleerd en zullen eerder geleerde moves niet te gebruiken zijn.

Dat wil zeggen: Als hij de ene vechtmoves leert vergeet hij de andere vechtmoves, je kunt er maar 1 soort vechtmoves tegelijk :clown:

Maar goed, ik wilde nog even de vechtmoves neerzetten :)

Los Santos

Staande tegenover een tegenstander

Linkse slag

Rechtse slag

Rennend

Gewoon een slag tijdens het rennen

Terwijl de tegenstander op de grond ligt

Knielen en met een vuist op hem slaan

Combo

Snel achter elkaar slaan

San Fierro

Linkse slag

Rechtse slag

Rennend

Sprong gevolgd door een trap

Staand op hem trappen

Combo

Harde karate trap

Las Venturas

Linkse kaakslag

Rechtse kaakslag

Rennend

Met twee handen slaan

Ik weet deze niet zeker, volgens mij gewoon op hem trappen

Combo

Van voor vastpakken bij de nek, naar beneden laten buigen en 3× een knietje in het gezicht geven.

Welke is nu de beste?

Beste "Staande tegenover een tegenstander": Las Venturas

Beste "Rennend": San Fierro

Beste "Terwijl de tegenstander op de grond ligt": Maakt niet uit

Beste "Combo": Las Venturas

Hierbij ging uit van effectiviteit, snelheid en schade aan tegenstander

Leer de moves van Las Venturas!;)

Bewerkt: door MartyCeha

Ik heb ze allemaal al gedaan.. ;)

De laatste wat ik deed was in Las Venturas ;)

Bewerkt: door ContRa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...