Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ok biw:P weet iemand welke bestanden hier nog moeten?? als ik die vla1.dff verwijder heb ik nog maar 16295 bestanden dus mis er 2 de ene is vla2.dff en de andere is??:puh:

als iemand se heeft kan die se sturen?

alvast bedankt

Bewerkt: door st0rm
Geplaatst:

Wij weten zonder aanwijzing niet welke je kan missen. Dus dat kunnen we niet zo maar raden. Ik kan je die ene wel geven, maar dan mis je die andere nog altijd.

Daarom moet je dus ook ALTIJD je bestanden backuppen!

Geplaatst:
Wij weten zonder aanwijzing niet welke je kan missen. Dus dat kunnen we niet zo maar raden. Ik kan je die ene wel geven, maar dan mis je die andere nog altijd.

Daarom moet je dus ook ALTIJD je bestanden backuppen!

dat was niet de bedoeling maar ik mis der gwn 1 misschien 1tje die boven vla1.dff staat??

Geplaatst:

Ik heb net even in m'n eigen IMGtool gekeken, en mijn bestanden staan een stuk anders geordend. Alle DFF bestanden staan bij elkaar, en de TXD bestaden ook. Dus het ziet er bij mij niet zo uit als bij jou. Wat ik zou doen als ik jou was is SA opnieuw instaleren (je savegames blijven bewaard). En als je dat hebt gedaan, moet je de SA map kopiëren en ergens anders plakken als backup.

Geplaatst: (bewerkt)

kan je niet ff op sort klikken?:puh: dan op name:P daarna kan je weer gwn trg setten

want gta sa installeren doet heel erg lang dus dat suigt:P

en als ik opnieuw installeer snap ik het stukje met die map nog niet:P

ik installeer opnieuw maar kan je dat met die map uitleggen??:puh:

Bewerkt: door st0rm
Geplaatst:

Daarmee bedoelt Nickonly dat je de C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ map gewoon even moet kopiëren en ergens anders als backup plakken. Als je dan weer iets mist, vervang je de kapotte bestanden door de goede van de backup, en je GTA werkt weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...