Jump to content

Blauw Licht Uit De Grond


CelicaVB

Recommended Posts

Ik heb ook meer dan 100 miljoen.... niet gecheat....

Met off Track Betting gaat je geld hard zet maar eens een milliioen in op een paart met 12/1 (meestal de groene) dan krijg je 12 miljoen als je wint zet dat in en dan......

BTW ik heb dat licht ook gevonden... dat is wel erg vreemd... ik vond ook ergens anders een licht bug/glich:

Afb016.jpg

Afb017.jpg

Ik heb daar alemaal "sachel charges" geplaatst en eentje die licht opeens wel heel erg op....

Bewerkt: door DragonKnight
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CelicaVB

    8

  • Puke

    5

  • DragonKnight

    3

  • Disturbed

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook meer dan 100 miljoen.... niet gecheat....

Met off Track Betting gaat je geld hard zet maar eens een milliioen in op een paart met 12/1 (meestal de groene) dan krijg je 12 miljoen als je wint zet dat in en dan......

BTW ik heb dat licht ook gevonden... dat is wel erg vreemd... ik vond ook ergens anders een licht bug/glich:

Afb016.jpg

Afb017.jpg

Ik heb daar alemaal "sachel charges" geplaatst en eentje die licht opeens wel heel erg op....

Duhhh

Dat is gewoon in een donkere grot of iets wat daar op lijkt terwijl het nacht is ofso.. Met een Thermal Goggle op gedaan <_< Don't Fake It ..It will cause a ban on you..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geld is allemaal bij elkaar gegokt, met de paarden races. Ik wil heel graag 100% halen dus ik cheat absoluut niet. (met Vice city ben ik al eens helemaal opnieuw moeten beginnen <_< )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook meer dan 100 miljoen.... niet gecheat....

Met off Track Betting gaat je geld hard zet maar eens een milliioen in op een paart met 12/1 (meestal de groene) dan krijg je 12 miljoen als je wint zet dat in en dan......

BTW ik heb dat licht ook gevonden... dat is wel erg vreemd... ik vond ook ergens anders een licht bug/glich:

Afb016.jpg

Afb017.jpg

Ik heb daar alemaal "sachel charges" geplaatst en eentje die licht opeens wel heel erg op....

Duhhh

Dat is gewoon in een donkere grot of iets wat daar op lijkt terwijl het nacht is ofso.. Met een Thermal Goggle op gedaan <_< Don't Fake It ..It will cause a ban on you..

Tuurlijk, je moet eens een keer nadenken voordat je iets post, dat is gewoon een bekende glitch, zo zijn er ook stenen die lijken te gloeien. Als je iets af weet van 3d animatie, dan ken je het effect 'ambiance lighting' wel, dit is een duidelijk geval van een klein foutje daarin, waardoor de stenen lijken te gloeien.

Als hij thermal goggles op zou hebben dan zag die screen er heeel anders uit.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Celica, dat is vaag licht,

op de radio heb ik gehoord (WCTC ofzoiets)

dat er lichten waren gezien in de woestijn, ze doelden duidelijk op UFO's

maar een waterbedrijf in de woestijn kreeg er de schuld van.

(dit was een intervieuw)

@ DragonKnigt

ik trek geen conclusies, :D maar ALS ik een conclusie zou trekken zou

ik zeggen : wat raar dat die kleefbom in het scherm net zo vel is als die

rechtsboven in, en dat je map ook vel wit is,

TV kleuren aangepast?

Dan zeg je maar de ene is veller dan de ander

dan zeg ik, de ene rots is ook veller dan de ander,

noemen ze schaduuw

maarjah ik trek geen conclusies :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor wist niet dat jullie kwaad werden :D

En ik heb het niet gefaked, ik heb al gezegt dat het een bug/glich is... Ik wou het jullie alleen maar laten zien omdat ik het wel grappig vond... Ik zeg niet dat het een easter egg is en dat iedereen gelijk moet kijken... damn...

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor wist niet dat jullie kwaad werden :D

En ik heb het niet gefaked, ik heb al gezegt dat het een bug/glich is... Ik wou het jullie alleen maar laten zien omdat ik het wel grappig vond... Ik zeg niet dat het een easter egg is en dat iedereen gelijk moet kijken... damn...

begrijp me niet verkeerd, mijn ergernis was niet aan jou gericht maar aan GTA0wn3r, omdat hij meteen begon te roepen dat t fake was

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Okidokie... dan is het goed... ik snap ook wel dat sommige mensen er een beetje moe van worden dat er zoveel fake spul op het forum zweeft... maar ik neem nooit de moeite om die foto te editen ik maak die fot's met mijn telefoon, stuur ze naar me pc en zet ze op het net...

Link to comment
Delen op andere websites

Denk toch eens na voor je wat typed,

1: het is schermerig (oftewel het is de 1e fase van het "donkerworden")

2: Het is NIET van de zon, aan jouw woorden te horen kan ik opmaken dat je nog niet eens eens bent gaan kijken op de basis naar het licht dus kun je je mening ook voor je houden...  :angry:

Dit is een forum een forum is om elkaars meningen te delen en ik ga niet mijn ps2 opstarten om helemaal naar de no fly zone te gaan

Ik heb mijn mening gegeven naar aanleiding van de foto.

PS. Type is zonder d en het is schemerig. Donker worden schrijf je los van elkaar

Ik snap niet dat je zo snel geïrriteerd raakt nergens voor nodig. :D

Take it easy take a sisi :puh:

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Dat geld is allemaal bij elkaar gegokt, met de paarden races. Ik wil heel graag 100% halen dus ik cheat absoluut niet. (met Vice city ben ik al eens helemaal opnieuw moeten beginnen <_< )

Jij valt in de herhaling :S heb dit bericht ook al ergens anders gezien . en als ze zeggen dat je cheat laat ze barsten als het niet zo is je hoeft neit om ales een post te maken . warom heb je niet een foto van dit light zlef of zie je het alleen op cj

(CJ IS RADIOACTIEF X D )

Link to comment
Delen op andere websites

Heb eens ergens gelezen dat iemand onder de map was gevlogen en zo in area69 onder de grond kon kijken, maar hij zei dat er niks te zien was.

Nu is het ook zo dat als je onder een burgershot oid vliegt, je dan ook niets ziet(een lege burgershot).

Als dat klopt dan zou het licht dus niet vanuit de bunker kunnen komen omdat dat er dan pas zou moeten zijn zodra je in die bunker bent.

Ik denk dat R* gewoon de grond heeft laten gloeien om t allemaal wat spannender te laten lijken

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...