Jump to content

Blauw Licht Uit De Grond


CelicaVB

Recommended Posts

Yoe

ik heb gisteren de black project missie gespeeld en in een van de eerste kamers van het ondergronds lab, zitten er in de vloer van die blauw/groene lichten. Daar in de buurt krijg je exact dezelfde schijn maar dan net ietsje feller als de foto in eerste post van deze topic.

Dus waarschijnlijk klein bugje dat dit licht gewoon door het plafond schijnt, en je de schijn ook aan de oppervlakte krijgt.

ps: nee ik had geen camera bij maar ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat het de waarheid is!

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CelicaVB

    8

  • Puke

    5

  • DragonKnight

    3

  • Disturbed

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yoe

ik heb gisteren de black project missie gespeeld en in een van de eerste kamers van het ondergronds lab, zitten er in de vloer van die blauw/groene lichten. Daar in de buurt krijg je exact dezelfde schijn maar dan net ietsje feller als de foto in eerste post van deze topic.

Dus waarschijnlijk klein bugje dat dit licht gewoon door het plafond schijnt, en je de schijn ook aan de oppervlakte krijgt.

ps: nee ik had geen camera bij maar ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat het de waarheid is!

Greetz

:D *steekt de haard aan*

Ga je gang :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Link to comment
Delen op andere websites

Yoe

ik heb gisteren de black project missie gespeeld en in een van de eerste kamers van het ondergronds lab, zitten er in de vloer van die blauw/groene lichten. Daar in de buurt krijg je exact dezelfde schijn maar dan net ietsje feller als de foto in eerste post van deze topic.

Dus waarschijnlijk klein bugje dat dit licht gewoon door het plafond schijnt, en je de schijn ook aan de oppervlakte krijgt.

ps: nee ik had geen camera bij maar ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat het de waarheid is!

Greetz

:D *steekt de haard aan*

Ga je gang :lolsign: :lolsign: :lolsign:

ok ik ben het game nog maar voor de eerste keer aan het spelen dus ga nie helemaal opnieuw spelen om die black project missie opnieuw te doen. heb nog een sociaal en professioneel leven ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...