TheFastOne Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Yoe ik heb gisteren de black project missie gespeeld en in een van de eerste kamers van het ondergronds lab, zitten er in de vloer van die blauw/groene lichten. Daar in de buurt krijg je exact dezelfde schijn maar dan net ietsje feller als de foto in eerste post van deze topic. Dus waarschijnlijk klein bugje dat dit licht gewoon door het plafond schijnt, en je de schijn ook aan de oppervlakte krijgt. ps: nee ik had geen camera bij maar ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat het de waarheid is! Greetz
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Yoeik heb gisteren de black project missie gespeeld en in een van de eerste kamers van het ondergronds lab, zitten er in de vloer van die blauw/groene lichten. Daar in de buurt krijg je exact dezelfde schijn maar dan net ietsje feller als de foto in eerste post van deze topic. Dus waarschijnlijk klein bugje dat dit licht gewoon door het plafond schijnt, en je de schijn ook aan de oppervlakte krijgt. ps: nee ik had geen camera bij maar ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat het de waarheid is! Greetz *steekt de haard aan* Ga je gang :lolsign: :lolsign: :lolsign:
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Hier een brug die vanad de onderkant verlicht is. Ik had hem nog niet eerder gezien.
Robienske Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Ik zie de klassieke 'user posted image' :angry:
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Ik zie de klassieke 'user posted image' :angry: Hij werkte bij mij wel, maar ik heb hem als bijlage toegevoegd. Vaag. Was een link naar ImageShack
TheFastOne Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Yoeik heb gisteren de black project missie gespeeld en in een van de eerste kamers van het ondergronds lab, zitten er in de vloer van die blauw/groene lichten. Daar in de buurt krijg je exact dezelfde schijn maar dan net ietsje feller als de foto in eerste post van deze topic. Dus waarschijnlijk klein bugje dat dit licht gewoon door het plafond schijnt, en je de schijn ook aan de oppervlakte krijgt. ps: nee ik had geen camera bij maar ik wil er mijn hand voor in het vuur steken dat het de waarheid is! Greetz *steekt de haard aan* Ga je gang :lolsign: :lolsign: :lolsign: ok ik ben het game nog maar voor de eerste keer aan het spelen dus ga nie helemaal opnieuw spelen om die black project missie opnieuw te doen. heb nog een sociaal en professioneel leven ook.
Recommended Posts