Bartje de GTA-fan Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 He jongens, ik heb een vraagje. Ik heb de missie Key to her Heart gedaan, maar nu kan ik die vrouw niet meer vinden. Iedere keer als ik bij haar thuis kom staat er: Your girlfriend is away right now, try again later. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb voor de rest het spel uitgespeeld alleen deze missie nog niet... Help alsjeblieft! Reageren
BaasB Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 He jongens, ik heb een vraagje.Ik heb de missie Key to her Heart gedaan, maar nu kan ik die vrouw niet meer vinden. Iedere keer als ik bij haar thuis kom staat er: Your girlfriend is away right now, try again later. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb voor de rest het spel uitgespeeld alleen deze missie nog niet... Help alsjeblieft! Millie Perkins (de vriendin waarvan je de keycard moet krijgen voor de missie Breaking the Bank at Caligula's) is net als alle andere vriendinnen maar op bepaalde momenten van de dag thuis. Als het goed is, zou ze op deze tijden thuis moeten zijn: Van 12:00 uur tot 22:00 uur. Alle informatie over Millie Perkins: Millie PerkinsOmschrijving Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je wardrobe. 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar 100% Geen beloning in tegenstelling tot de andere vriendinnen Deze tekst is afkomstig van WikiGTA, van deze pagina om precies te zijn: Klik. Veel succes. Reageren
Bartje de GTA-fan Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Het lukt nog niet... ik denk dat het gewoon een fout in het spel is, of er is gewoon iets misgegaan. In ieder geval bedankt! Reageren
ContRa Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Als je tussen 12 en 22 uur gaat is er iemand moet..!! dan staat zie naast het huis er voor ergens .. en zo niet weet ik het ook niet. Reageren
Bartje de GTA-fan Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Zou het kunnen dat ze per ongeluk is overleden ofsow :$ ? Reageren
K.O. Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 (bewerkt) Zou het kunnen dat ze per ongeluk is overleden ofsow :$ ? ja, als je haar overhoop hebt geschoten of als je haar auto hebt opgeblazen Of als je met bestanden hebt liggen rommelen, maar dan zou de missie waarschijnlijk niet eens meer laden. Bewerkt: 15 mei 2007 door K.O. Reageren
Bartje de GTA-fan Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Het zou dus wel kunnen dat ze niet meer onder ons is ...nou dan is dat opgelost Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Het zou dus wel kunnen dat ze niet meer onder ons is ...nou dan is dat opgelost Ja, dat kan, maar dan kan je wel de keycard pakken. Ik neem aan dat dat jouw probleem is? Dat je de Keycard niet hebt? Die ligt dan naast haar bed in haar huis, als je haar vermoord hebt hoef je namelijk niet tot 35% te daten... Overigens denk ik eerder dat je met een bug te maken hebt. Regelmatig wordt hier namelijk een topic aangemaakt dat ze niet met Millie af kunnen spreken. Er is nog een topic vol met raadgevingen hoe je wel kan proberen binnen te komen, en die is hier te vinden. Daarnaast kan zoeken op Millie ook nog wat opleveren. Succes... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.