GTAgangsta Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezet ik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: Reageren
headhunterke Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezetik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: hmmm... ik zie niet direct een probleem. Jah, probeer eens een nieuwe driver te downloaden voor je videokaart. Als dat niet werkt je schijf eens defragmenteren en een laatste stap is denk ik formatteren Reageren
loutinie Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezetik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: hmmm... ik zie niet direct een probleem. Jah, probeer eens een nieuwe driver te downloaden voor je videokaart. Als dat niet werkt je schijf eens defragmenteren en een laatste stap is denk ik formatteren het kan ook zijn dat een andere gebruiker van je computer die programmas heeft geblokkeerd of dat de computer de cd-rom niet goed kan lezen Reageren
headhunterke Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 en krijg je een foutmelding of iets dergelijk als je het spel wil opstarten? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 en krijg je een foutmelding of iets dergelijk als je het spel wil opstarten? defragmenteren heeft niet geholpen, en ik ben de enige die op deze pc zit, ik ben ook de beheerder en hij loopt gewoon vast, en doet verder niks,, geen foutmelding, helemaal NIKS :S Reageren
ikt Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB Reageren
tomosbb Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB en nu nog welk type videokaart.. probeer eens je drivers te updaten van de videokaart Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB en nu nog welk type videokaart.. probeer eens je drivers te updaten van de videokaart Nvidia Geforge NX7600GS en drivers had ik al gedownload Reageren
Jopper47 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Het kan ook zijn dat er bijv, krassen op je cd's en dvd zitten. Dat had ik ook en ik kon hem niet meer opstarten. Van J.V Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Het kan ook zijn dat er bijv, krassen op je cd's en dvd zitten.Dat had ik ook en ik kon hem niet meer opstarten. Van J.V nee zitten er niet op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.