BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 gta-vc .exe hoort toch al in het spel te ziten Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Precies.....en als jij het spel legaal in het bezit hebt dan kun je dat spel toch gewoon even opnieuw installeren? Het geven van .exe bestanden is helaas, om voor de hand liggende redenen, nu eenmaal niet toegestaan. Vandaar dat je vorige topic door 1 van mijn collega's op slot is gedaan Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City in die map vind je hem Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice Cityin die map vind je hem ik heber ook naargezocht in diemapmaarop een een of andere manier zit ie er niet in en hij is legaal daarom vind ik het zo raar heb zelfs met zoeken van windows gezocht nergens te beken opniew instaleren hab ik ook al gedaan Precies.....en als jij het spel legaal in het bezit hebt dan kun je dat spel toch gewoon even opnieuw installeren? Het geven van .exe bestanden is helaas, om voor de hand liggende redenen, nu eenmaal niet toegestaan. Vandaar dat je vorige topic door 1 van mijn collega's op slot is gedaan dat snap ik krijg je gedonder mee maar waar ik hem kan vinden Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Precies.....en als jij het spel legaal in het bezit hebt dan kun je dat spel toch gewoon even opnieuw installeren? Het geven van .exe bestanden is helaas, om voor de hand liggende redenen, nu eenmaal niet toegestaan. Vandaar dat je vorige topic door 1 van mijn collega's op slot is gedaan dat snap ik krijg je gedonder mee maar waar ik hem kan vinden heel makelijk. gewoon ff opniew instaleeren. want je heb hem legaal. dus is dat geen probleem. Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Precies.....en als jij het spel legaal in het bezit hebt dan kun je dat spel toch gewoon even opnieuw installeren? Het geven van .exe bestanden is helaas, om voor de hand liggende redenen, nu eenmaal niet toegestaan. Vandaar dat je vorige topic door 1 van mijn collega's op slot is gedaan dat snap ik krijg je gedonder mee maar waar ik hem kan vinden heel makelijk. gewoon ff opniew instaleeren. want je heb hem legaal. dus is dat geen probleem. jadat snap ik maar dathad ik al gedaan maar boekt wijnig voor uitgang maarwaar is zon exe bestand voor ijgenlijk want andere bestanden mogen wel op internet overgeleverd worden maar niet dat bestand wat ik dus moet heben. gta draait wel maar met moding is hij best wel handig om te hebben Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 zonder de .exe zou je het spel niet kunnen spelen. Dit is het 'hart' van alle bestanden. Hiermee start je GTA op. Om deze redenen mogen we je het niet geven, voor het geval je het illegaal hebt. Weet je zeker dat je de originele legale cd hebt? Dan móet je de .exe gewoon kunnen installeren!!!! Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 zonder de .exe zou je het spel niet kunnen spelen. Dit is het 'hart' van alle bestanden. Hiermee start je GTA op. Om deze redenen mogen we je het niet geven, voor het geval je het illegaal hebt.Weet je zeker dat je de originele legale cd hebt? Dan móet je de .exe gewoon kunnen installeren!!!! kheb wel gta-vc staat aleen geen exe achter maar als ik dus limitadjiuster op start dan moet hij gta-vc.exe hebben hij doet het wel maar ik kan het niet op slaan zou het een bevijliging zijn? kan dat er af ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 op de cd staat de .EXE ook. doe gewoon de play cd er in en dan via deze pc dan opene. en daar staat de .EXE als die er niet staat dan moet je er mee terug naar de winkel of je heb een iligale. dan moet je ff zorgen dat je hem in de winkel gaat koopen of op een andere manier een andere krijgt. Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 op de cd staat de .EXE ook. doe gewoon de play cd er in en dan via deze pc dan opene. en daar staat de .EXE als die er niet staat dan moet je er mee terug naar de winkel of je heb een iligale. dan moet je ff zorgen dat je hem in de winkel gaat koopen of op een andere manier een andere krijgt. ok in iedergaval bedankt voor jullie hulp ik ga het effe proberen gr noob modder Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Een standaard instelling van Windows is trouwens het "verbergen van bekende bestands extenties". Als daar een vinkje staat krijg je niet meer .exe te zien, maar ook niet .jpg, .gif, .doc etc. Maar dat is uitsluitend een visueel "probleem", want natuurlijk heb je de bestanden nog wel gewoon. In jouw geval zou het dus gta-vc zijn (met de .exe onzichtbaar er achter). Als je alles weer wilt kunnen zien klik je vanuit een geopende map op "extra", vervolgens op "mapopties" en dan op "weergave". In de lijst haal je vervolgens het vinkje weg bij de zin "extensies voor bekende bestandstypen verbergen". Dit verhaal even naar aanleiding van bericht nummer 8 natuurlijk, mocht dit helemaal niet het probleem zijn dan gelieve dit niet als geschreven te beschouwen Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Een standaard instelling van Windows is trouwens het "verbergen van bekende bestands extenties". Als daar een vinkje staat krijg je niet meer .exe te zien, maar ook niet .jpg, .gif, .doc etc. Maar dat is uitsluitend een visueel "probleem", want natuurlijk heb je de bestanden nog wel gewoon. In jouw geval zou het dus gta-vc zijn (met de .exe onzichtbaar er achter). Als je alles weer wilt kunnen zien klik je vanuit een geopende map op "extra", vervolgens op "mapopties" en dan op "weergave". In de lijst haal je vervolgens het vinkje weg bij de zin "extensies voor bekende bestandstypen verbergen". Dit verhaal even naar aanleiding van bericht nummer 8 natuurlijk, mocht dit helemaal niet het probleem zijn dan gelieve dit niet als geschreven te beschouwen ok bedankt danweet ik genoeg dan heb ik hem wel ik zal die instelling veranderen denk datdat progamma perse exe er achter wil hebben staan(limitadjuster)ok bedankt voor je hulp Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 ok ik heb hem gevonden maar om iets op teslaan is dus toegang gewijgerd met die limitadjusterprogama kortom hij is bevijlicht mischien moet ik het hele spel op de harde schijf zetten dat ik dan mischien dit progamaatje kan gebriuken maar ik weet niet hoe dat moet maaar ach dat moet ik effe uit zoeken bedankt iedereen Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 gta-vc.exe > rechtermuisknop > eigenschappen > alleen-lezen uitvinken > ok Dit werkt misschien... Reageren
BENEB Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 gta-vc.exe > rechtermuisknop > eigenschappen > alleen-lezen uitvinken > okDit werkt misschien... ja het werkt probleem op gelost bedankt kan ik aan de gang erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.