Jump to content

Wie ben jij ?


PowerPats

Recommended Posts

Heb jij het nooit weleens dat als je je verveelt in gta sa dat je zelf je eigen avontuur verzint ?

in dit topic kan je kwijt wie je bent en wat je doet.

Ik doe meestal alsof ik een normaal persoon ben en dan rij ik in een clover heel netjes naar mijn

'werk' de import export kraan en dan ga ik een beetje exporteren als de dag er dan bijna op zit rij ik naar

de hamburgertent om nog even wat te eten en dan ga ik naar huis en ga slapen.

Wat ik ook doe is mij verkleden als zo een commando van de speciale eenheid en dan ga ik naar area 51

toe om de afweerraketten te vernietigen omdat mensen zogenaamd die raketten wilden gebruiken om san fierro

mee te bombarderen.

Dus doe jij dit eigenlijk wel ? verzin jij ook een eigen personage met een eigen leven ?

leef je ervaringen uit in dit topic.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    7

  • GTA_XP

    2

  • Dastard

    2

  • Dark_Zemy

    2

Vaak maak ik zelf een soort storyline, met andere homies enzo, of ik maak verhaaltjes door middel van m'n hele berg screenshots, maar daarvoor gebruik ik wel veel cheats..O_o

En wie ik dan ben, verschilt per keer, maar meestal gewoon CJ en z'n karaktereigenschappen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak nu screens, dus ben ik een heel net mannetje met mooie kleren aan en een luxe auto.

Ik richt dan ook (bijna) geen schade aan.

Maar als ik geen screens maak dan ben ik een sluipende gangster en schiet heel voorzichtig samen met m'n homies iedereen kapot! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe vaak Carl Johnson na van Grove Street! :tu:

Oja dat ben je al... :puh:

Meestal doe ik madd Dog na dan zet ik een muziekje op en gaa ik rappen

^_^in de studio bij MadDog's crib!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe meestal de moordenaar na.

Iedereen die ik tegen, help ik hem/haar naar de andere wereld.

Geef vaak negatieve reacties.

Verstop me in mijn veilige bunker voor de politie's/leger :puh:

En probeer mijn rang te verhogen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben...

-of een gangsta (met groene grove street kleren aan)

-of een mafioso (met een D-Sachs outfit aan)

-of een druglord(met een Hawaii blouse aan, beetje Vice City stijl)

-of een huur- of sluipmoordenaar (sneaky iedereen afmaken)

-of een geflipte soldaat (met legerkleding iedereen afslachten)

-of een normale burger die gewoon netjes rijdt.

Ik ben elke dag wel iets anders :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik doe 4 dingen, vaak afwisselend, en dat zijn:

- Ik doe de code van geen politie achter je aan, en oneindig ammo, en een code van een wapenset. Dan ga ik dag en nacht op het stranspaviljoen staan bij Santa Maria Beach met een Roket Launcher en ik schiet alles aan flarde wat ik zie.

- Ik rij met een Huntley die ik wit laat spuiten, ik hang er grote gangsta-velgen onder en een goede audioinstallatie en ik rij door een vagos gebied en ik juin ze wat op en als ze schieten spuit ik grafitie in hun gezicht.

- Ik steek mensen in brand met een vlammenwerper, en soms ook Vagos en Ballas.

- De laatste is echt heel mooi en leuk en je bent er wel een tijdje zoet mee. Ik start bij The Johnson House en ik rij naar Santa Maria Beach met een rode of gele crossmotor. Ik doe dan eerst wel de no-police cheat invoeren. Dan spring ik bij die brug bij Santa Maria Beach het water in en ik zwem dan naar de overkant. Is maar een klein stukje.

Dan rij ik een eind door de badlands en zo door een tunnel naar het vliegveld van San Fiero. Daarna rij ik door de stad van San Fiero en dan ga ik wat eten bij Pier 69 bij de Well Stacked Pizza, gewoon lekker een paar lekkere maaltijden eten. Daarna ga ik naar het water zelfs en jat ik een grote zeilboot. Dan vaar ik naar de overkant, dat is Tierra Robado. Dan jat ik de helikopter en vlieg ik over de woestijn. Net voor het bord van Las Venturas zet ik hem neer op het zand en doe ik een cheat van een Bloodring Banger. Dan ga ik wat scheuren door Las Venturas. Daarna ga ik via het vliegveld naar het water. Dan vlieg ik met een jetpack over Red Country weer terug naar The Johnson House.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel altijd dat ik een opdrachtgever ben en dat ik (cj) missies geef.

later komt cj erachter dat (ik) eigenlijk met bs en ryder meewerk met drugssmokkel

dan speel ikdat cj bij de laatste missie is en mij moet vermoorden bij een achtervolging :bier:

voor duidelijkheid: ikzelf ben zogenaamd cj niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik kleed me als een OGF gangster (dus groene (in mijn geval rood door een zelfgemaakte bloodmod) kleren) en ga met een paar homies drive-by's op varrios los aztecas enzo.

of ik doe net of ik een bepaalde ped moet zoeken en moet killen omdat hij zogenaamd slecht is.

of ik ga in het midden van grovestreet een dure wagen neerzetten en met een sniper op een dak zitten en wachten op een crimineel die hem jat om hem daarna af te knallen.

of een chaos maken op de snelweg wil ook nog wel eens fun zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie al dat er leuke ideeen zijn bedacht door mensen.

iets nieuws wat ik doe is dat ik me verkleed als een desperado met zo een cowboyhoed en een bandana

en dan onschuldigen probeer te redden van criminelen en dat ik tegen het 'systeem' vecht oftewel de politie

want ik ben zeg maar een soort vrijheidsstrijder. ( ik weet het ik heb tijd teveel)

oja groot duimpje ik denk toch dat er een redelijk verschil zit tussen jouw topic en die van mij

niet slecht bedoelt maar die van jouw gaat over wat jouw favoriete dag is die van mij wat voor personage je wel eens

speelt. Ik hoop niet dat je denkt dat ik het van jouw topic heb afgekeken want anders zou ik me schuldig voelen :engel:

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga racen met een Sanchez (omdat die het best is op alle terreinen, kan goed bergop).

De Red County Dirt Race doe ik meestal: een vast traject dat begint en eindigt in Palomino Creek aan de Pizza Stack en ik volg een vast traject over de meest lastige hindernissen onderweg; door het veld naar Mongomery waar ik een passage maak door het centrum en zo de Firn Ridge op die ik beklim via de steile noordkant en dan in volle vaart bergaf aan de zuidzijde waar je gegarandeerd op je bek gaat met die boshut en de vele bomen en steile afgronden, zo naar Blueberry door het centrum en de Acres de Panopticon op en dan die vrije val terug de Acres in, vervolgens zo veel mogelijk off-road door de bossen naar Dillimore, de Hilltop Farm waar je tijdens de afdaling door dat hoge gras moet en je beneden weer ergens tegen een hek of muurtje aanknalt, vervolgens via de steile en spektaculaire heuvels tussen Red County en noordelijk-LS richting oosten en dan over die steile rotsen net boven Los Flores treug door de bossen naar Palomino racen.

Ik probeer telkens zoveel mogelijk aan hetzelfde traject vast te houden (dat ik heb uitgetekend op een SA-kaartje) en noteer telkens de einddtijd om zo steeds proberen die te breken.

Ik ga nu eens beginnen met races in de andere delen van SA. In de badlands heb je o.a. die leuke Quad-trajecten in the middle of nowehere en ook de woestijn moet leuk zijn.

Bewerkt: door Dwyane Wade
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...