Jump to content

Wie ben jij ?


PowerPats

Recommended Posts

Ik speel wel eens dat ik een student ben en de school is dan Jefferson Motel en je bent dan stapel verlieft op een meisje en je gaat met aantal vrienden een grote rondreis maken door SA en dat en meisje gaat dan ook mee. Ze beleven daan veel dingen iedereen heeft zijn eigen reden om mee te gaan, CJ gaat dan mee om zijn nooit ontmoette moeder/vader te zien. En op het laatst als de reis bijna is afgelopen krijgen CJ en dat meisje wat met elkaar.

(beetje zoasl Crossroads waarin Britney spears in)

:7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    7

  • GTA_XP

    2

  • Dastard

    2

  • Dark_Zemy

    2

Ik heb eens een eigen verhaal verzonnen dat ongeveer zo ging.

Ik had zin om CJ weer eens te laten zwemmen. Dus gung ik met mijn getunde Blade naar Verona Beach. Maar vlakbij het srand op de parkeerplaats werd me wagen gestolen. Die heb ik toen teruggestolen en de dief met veel geweld afgemaakt. Maar er reed een police bike en die zag het maar die heb ik ook omgebracht en bewerkt met me Chainchaw. 2 sterren dus. het water in gedoken en onder water blijven met de good lung cheat. en onder water naar de badlands zwemmen en tractor gejat en er een police rancer aangekleeft. Politie stapt niet uit en op The Panoptican neergeschoten en hem met de jeep gepeerd. naar SF en uranus opgepimpt zodat ik niet herkend kon worden en door gegaan naar het vliegveld uit het vliegtuig gesprongen toen die was opgestegen. maar hij ging niet open en toen viel ik te pletter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak altijd dan van die zelfbedachte missies.

Missie

Ik pak een F16 en vlieg ermee rond en dan ga ik rond 23:00 naar Los Santos

Ik spring eruit en land op een dakje pak dan mijn sniper en richt op de politie die bij de garage's op de wachtstaat vervolgens knal ik hem neer en spring ik eraf en sluip naar binnen en plaats ik bommen op de politie auto's die in de garage's staan en dan laten ik ze exploderen.

Dan krijg ik politie achter me aan ik pak snel een auto en maak dat ik wegkom dan krijg je van die grote achtervolgingen ik schiet politie auto's neer en dan probeer ik door te gassen.

Dan ga ik naar zo'n plek waar een BMX staat ik pak een BMX en fiets er keihard mee vandoor en zo probeer ik ze kwijt te raken door naar een Pay 'n Spray garage te gaan maar dat kan natuurlijk niet op de fiets dus pak ik een auto en zo raak ik ze kwijt en dan heb ik bijvoorbeeld een missie gecompleet.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit soms op de pc versie van me neef(op z'n pc).

Dann gebruik ik mods dat er een homie met me voertuig rijd en ik ben de maffia baas in de limo.

Dan is er eens een race met karting(MTA)

En heel vaak zit ik op MTA bij me neef.

MTA is echt bangelijk goed en daar speel ik zelf me Storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf doe vanalles:

soms ben ik een gewone persoon soms een big-time banger...

maar meestal van die zelf gemaakte missies(zonder mods)

maar soms speel ik gewoon een beetje Hitman met CJ

(die kale vent met dat pak en zn sniper en pistolen en zo)

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment verzin ik zelf een aantal missies, en als ik dan niets te doen heb speel ik er wel eens eentje...

Verder scheur ik graag door de stad en dan zo nu en dan een drive-by uitvoeren op iemand die me wagen beschadigt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me eigenlijk nog nooit verveeld in GTA-SanAndreas, er is altijd wel wat te doen je voelt je niet alleen in de stad en je hebt veel ruimte om te stunten en wat je wil meestal ga ik met een AT-400 keihard naar beneden en spring ik er uit en dan vliegt ie tegen het verkeer aan, en dan hoor je '' BOem!! BHAAM! BOEMM! '' en dan land ik met de parachut en verder ga ik als een gek stunten met een BMX.

>>> Door Bling: Je hebt 3 uur geleden nog gepost in dit topic (4 reacties hierboven), dus ik snap niet waarom je nu nogmaals post. Je had (bijvoorbeeld) je vorige bericht beter even kunnen bewerken. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe vaak alsof ik dan de president ofzo ben en dan zeg ik zogenaamd iets fout en

dan doe ik die codes dat iedereen elkaar aanvalt en dat er allemaal

agressiefe bestuurders zijn en dan ben k politie en dan achtervolg ik hun en dan

pak ik een limosine en dan los ik het weer op en zo de hele tijd door :clown:

Wat ik soms ook wel eens doe is dan in zo'n Binco vrachtwagen en dan doe ik net

als bij Peking Express en dan dat er mensen moeten liften enzo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal doe ik alsof ik wapens vervoer.

dan pak ik een Line runner met trailer erachter.

Typ dan de Drive by code in. Dan probeer ik de aandacht van de politie te trekken.

en dan schieten maar. :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

nu speel ik ook dat ik een boer ben en in zo een huisje woon in the middle of nowhere en waar ik dan mijn gewassen ga bespuiten met die sproeivliegtuig. en dat als er iemand op mijn erf komt ik hem wegjaag met mijn country rifle

ik verzin zelf verhaallijnen bijv dat mijn tractor wordt gestolen en dat ik door heel san andreas moet gaan om het te vinden of dat ik met mijn flametrower de andere boeren hun land vernietig. En zijn er nog meer mensen met teveel fantasie ?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ik heb zojuist iets uitgevonden die ik al heel veel gedaan heb!Ik speel San Andreas Trail,je rijdt met Bloodring Bangers naar punten met jemaat in de auto zo heel de Staat SA Rond.En je hebt soms ook problemen !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...