Agent Kellerman Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik kreeg een vraag van DukeBoy warin hij vroeg om een sig over The General Lee, en maakte deze: Signature: Origineel: Zelf vind ik hem niet geslaagt, niet mijn stijl, maarja, rates and comments Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Hij is ook niet echt geslaagd als ik eerlijk mag zijn hij is slecht gemaakt de achtergrond en de render en de lettertype wat er allemaal niet bijmekaar past, je zou beter een stock kunnen nemen en ermee wat spelen. Voor deze een 4/10. Heb beter van je gezien. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Idd, ik vind hem zelf afgeraffeld, maarja ik heb geen zin om een uur in een signature te steken als ik er geen plezier aan heb Maar bedankt Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Probeer die auto er iets meer uit te laten knallen.. want de achtergrond is best tof.. die auto moet opvallender.. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Oke bedankt iedereen voor Rates RealMasterRick, bedankt, ik zal er iets mee doen Meer? Bewerkt: 14 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.