Hanneswasco Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Type: Signature Stijl: Vice City Grootte: 500x150 en 100Kb Afbeelding: Klik. Tekst: Welcome to Vice City // hanneswasco Rand: Mag/hoeft niet Kleuren: / Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): Ik zou graag in de linker boven hoek: Welcome to Vice City staan in het Vice City lettertype en dus ook wit met roze lettertype. En dan nog met het zelfde font: hanneswasco.
.Antonio Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Type: SignatureStijl: Vice City Grootte: 500x150 en 100Kb Afbeelding: Klik. Tekst: Welcome to Vice City // hanneswasco Rand: Mag/hoeft niet Kleuren: / Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): Ik zou graag in de linker boven hoek: Welcome to Vice City staan in het Vice City lettertype en dus ook wit met roze lettertype. En dan nog met het zelfde font: hanneswasco. Ik probeer wel wat . Voila, klaar: [img=http://img515.imageshack.us/img515/8/hanneswascozq9.png] Bewerkt: 17 mei 2007 door .Antonio
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Heel mooi gedaan! Ik gebruik hem ook meteen!
Recommended Posts