Twankala Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) de vorige keer dat ik zo'n sig maakte viel hij niet in de smaak... hopelijk deze keer wel. V1: rates Bewerkt: 16 mei 2007 door twankala Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 de vorige keer dat ik zo'n sig maakte viel hij niet in de smaak...hopelijk deze keer wel. V1: V2: rates Nice, allebei een 8/10 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 de render is heel leuk background heeft leuke kleurtjes je naam is er goed in verwerkt de kleuren van v2 zijn wat minder vel en vind em darom minder mooi rate1: 8.0 rate2: 7,5 Reageren
Twankala Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 wil er nog iemand raten? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind jou signatures best leuk alleen deze twee zijn wel echt gesharpt heel alsof je tien keer op sharper hebt geklikt, maar verder over je signature je kunt het beste gewoon normaal doen mischien 1 keer sharper doen alhoewel ik niet weet wat je precies ermee gedaan hebt, maar de kleuren staan er uitstekend bij leuke render ook als dat een render ook maar toch raad ik je aan om de volgende keer niet zo scherpe kanten in je signature te zetten. V1 : 7,5. V2 : 7. Reageren
Twankala Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind jou signatures best leuk alleen deze twee zijn wel echt gesharpt heel alsof je tien keer op sharper hebt geklikt, maar verder over je signature je kunt het beste gewoon normaal doen mischien 1 keer sharper doen alhoewel ik niet weet wat je precies ermee gedaan hebt, maar de kleuren staan er uitstekend bij leuke render ook als dat een render ook maar toch raad ik je aan om de volgende keer niet zo scherpe kanten in je signature te zetten.V1 : 7,5. V2 : 7. ik moet je vertellen dat ik geen 1 keer op sharpen heb gedrukt. dus misschien ligt het aan de kwaliteit, of de effecten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.