Robbiedevrager Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik zit al een tijdje af te vragen hoe moet je die grote gebouwen kopen met die rode huisjes ik snap daar echt niets van kan iemand mij ff helpen Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Hmm... voordat ik/iemand je verder kan helpen, zou het toch fijn zijn om te weten welke gebouwen je bedoelt Er zijn namelijk best veel rode huisjes. Dit past trouwens beter in 'San Andreas General' Welkom op het forum btw. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik zit al een tijdje af te vragen hoe moet je die grote gebouwen kopen met die rode huisjes ik snap daar echt niets van kan iemand mij ff helpen De enige GTA die ik kan bedenken waar rode huisjes in voorkomen is San Andreas. Niet dat daar echt rode huizen zijn, maar op de radar staan sommigen volgens mij wel rood aangegeven. Aangezien het hier dus om San Andreas gaat verplaats ik dit topic naar SA: General...mocht dat toch het verkeerde subforum zijn, laat het me even weten.Dan over op je vraag: Die hoef je niet allemaal te kopen, tenzij je het spel 100 % wilt uitspelen. De rode huizen zijn nog niet beschikbaar om te kopen, maar kun je pas na het behalen van een bepaalde missie kopen. Op het moment kun je er dus nog weinig mee, maar hier zal later in de game wel verandering in komen. Edit >> Aan de ondertitel te zien gaat het inderdaad om San Andreas, dus het staat hier prima. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 De rode huisjes in Red County, Flint County, Whetstone en Angel Pine Beschikbaar na de missie The Green Sabre De rode huisjes in San Fierro Beschikbaar na de missie Are You Going To San Fierro De rode huisjes in Tierra Robada, Bone County, Fort Carson en El Quebrados Beschikbaar na de missie Yay Ka-Boom-Boom De rode huisjes in Las Venturas Beschikbaar na het voltooien van de Flying School Overige huizen/gebouwen Zero's RC Shop (San Fierro) Beschikbaar na de missie Wear Flowers In Your Hair Wang's Cars (San Fierro) Beschikbaar na het voltooien van de Driving School Verdant Meadows Aircraft Graveyard(Bone County) Beschikbaar na de missie Verdant Meadows. Misschien dat dit ook helpt Reageren
JeGe Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Heeft er iemand een screen van die "rode huisjes"? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Heeft er iemand een screen van die "rode huisjes"? Kijk op het pauze menu, en druk op het tabblad 'MAP'. Reageren
spoeky Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) Ik zit al een tijdje af te vragen hoe moet je die grote gebouwen kopen met die rode huisjes ik snap daar echt niets van kan iemand mij ff helpen Om een huis te kopen moet je op L1 drukken. Je moet voor een huis wel genoeg geld hebben. Als je net begonnen bent met San Andreas, kan je alleen de huizen in Los Santos kopen. Als je in de badlands komt kan je de huizen daar kopen etc. Hoe verder je komt in het spel, hoe meer huizen je kan kopen. Je kan verder in het spel ook Wang cars kopen. Je hebt kans dat als je al in Las Venturas bent, maar dat je Wang cars in San Fiërro nog niet kan kopen. Je moet dan eerst de autoschool doen in San Fiërro! Hopelijk snap je er nu meer van. Edit @ hieronder: Owja klopt! Helemaal vergeten :$ Bewerkt: 16 mei 2007 door spoeky Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Je moet dan eerst de autoschool doen in San Fiërro!Je vergeet de San Fierro missies, die moeten ook gedaan worden om Wang Cars vrij te spelen . Je hoeft de Zero missies trouwens niet te doen. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Heeft er iemand een screen van die "rode huisjes"? Kijk op het pauze menu, en druk op het tabblad 'MAP'. Dat snap ik niet? Reageren
Eros Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Heeft er iemand een screen van die "rode huisjes"? Kijk op het pauze menu, en druk op het tabblad 'MAP'. Dat snap ik niet? Die rode huizen willen betekenen dat je dat huis nog niet kan kopen omdat je nog niet ver genoeg bent in het spel. En je kan die rode huizen enkel op je map zien, ze zien er gewoon hetzelfde uit als de groene huizen wanneer je een huis nog niet hebt gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.