Jump to content

GTA 3 en VC starten niet


Toffguy

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb een probleem met opstarten van zowel gta 3 als vice city, als ik probeer op te starten doen ze gewoon helemaal niks :S niks laden of wat dan ook maar, ik heb ze beide opnieuw geinstaleerd, en zelfs Windows opnieuw geinstaleerd maar niets helpt gewoon, terwijl San Andreas nooit problemen oplevert.

Heb er helemaal geen mods in ofzo dus daar kan het niet aan liggen. ze doen het trouwens wel als je op ''uitvoeren als'' drukt maar dan kan je geen savegame's of wat dan ook maar openen. weet iemand wat de fout kan zijn?

bedankt alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

Ik heb een probleem met opstarten van zowel gta 3 als vice city, als ik probeer op te starten doen ze gewoon helemaal niks :S niks laden of wat dan ook maar, ik heb ze beide opnieuw geinstaleerd, en zelfs Windows opnieuw geinstaleerd maar niets helpt gewoon, terwijl San Andreas nooit problemen oplevert.

Heb er helemaal geen mods in ofzo dus daar kan het niet aan liggen. ze doen het trouwens wel als je op ''uitvoeren als'' drukt maar dan kan je geen savegame's of wat dan ook maar openen. weet iemand wat de fout kan zijn?

bedankt alvast.

Kan het spel wel op je computer?

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk kan't wel op de computer, ze hebben er altijd al opgestaan en gedaan, en San Andreas doet't ook zonder problemen dus lijkt me vreemd. :puh:

En hij geeft geen foutmelding ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk kan't wel op de computer, ze hebben er altijd al opgestaan en gedaan, en San Andreas doet't ook zonder problemen dus lijkt me vreemd. :puh:

En hij geeft geen foutmelding ofzo.

Het spel valt dus gewoon uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk kan't wel op de computer, ze hebben er altijd al opgestaan en gedaan, en San Andreas doet't ook zonder problemen dus lijkt me vreemd. :puh:

En hij geeft geen foutmelding ofzo.

Het spel valt dus gewoon uit?

Of is als je het spel wilt openen en er komt niks ??
Link to comment
Delen op andere websites

Nope er komt niks voor als je het gta 3 of vc icoontje aanklikt, ook niet in de map zelf, het beeld knippert 1 keer heel lichtjes als je goed kijkt. Kan zijn dat een instelling van m'n pc verkeert staat ofzo, maar ik zou m'n god

niet weten wat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nope er komt niks voor als je het gta 3 of vc icoontje aanklikt, ook niet in de map zelf, het beeld knippert 1 keer heel lichtjes als je goed kijkt. Kan zijn dat een instelling van m'n pc verkeert staat ofzo, maar ik zou m'n god

niet weten wat. :puh:

Probeer eens om op precies het moment dattie knippert, op printscreen te drukken. Plak in bv paint, sla op, load up en laat zien. En probeer eens om opnieuw te installeren, (save-files kun je backuppen, (of misschien blijven ze wel gewoon automatisch bewaard :? ))

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet, hət is een soort flits, een witte flits maar tis maar een nanoseconde zeg maar :puh: heel kort, en opnieuw instaleren helpt egt niet. hij staat er helemaal goed op maar hij start gewoon niet :s

Ik zal even wat een gedetailleerdere uitleg geven, als voorbeeld neem ik even GTA3.

- als je hem gewoon opstart gebeurt er dus niks.

- Als je dan op ''Uitvoeren als..'' drukt en't finkje ''Mijn computer gegevens beschermen tegen ongeoorloofde

activietijden van computer programma's.'' aan laat staan.

start hij wel.

- Als je't finkje egter uit doet zal die niet starten.

- Als die een maal opgestart is kan je geen save games openen, ''Load game'' is gewoon leeg, terwijl er wel

savegames instaan.

- Als je dan ''New game'' doet, komt't normale laadscherm ervoor, maar als hij halferwege bijna klaar is met laden

komt dit in beeld: ''Cannot convert textures for you videocard. You must login to an Administrator to do this.

Press ESC to quit.

Eerst kon ik wel gewoon een new game starten maar dat kan nun ook al niet meer dus.

Misschien dat een instelling verkeert staat.

Toffguy

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet, hət is een soort flits, een witte flits maar tis maar een nanoseconde zeg maar :puh: heel kort, en opnieuw instaleren helpt egt niet. hij staat er helemaal goed op maar hij start gewoon niet :s

Ik zal even wat een gedetailleerdere uitleg geven, als voorbeeld neem ik even GTA3.

- als je hem gewoon opstart gebeurt er dus niks.

- Als je dan op ''Uitvoeren als..'' drukt en't finkje ''Mijn computer gegevens beschermen tegen ongeoorloofde

activietijden van computer programma's.'' aan laat staan.

start hij wel.

- Als je't finkje egter uit doet zal die niet starten.

- Als die een maal opgestart is kan je geen save games openen, ''Load game'' is gewoon leeg, terwijl er wel

savegames instaan.

- Als je dan ''New game'' doet, komt't normale laadscherm ervoor, maar als hij halferwege bijna klaar is met laden

komt dit in beeld: ''Cannot convert textures for you videocard. You must login to an Administrator to do this.

Press ESC to quit.

Eerst kon ik wel gewoon een new game starten maar dat kan nun ook al niet meer dus.

Misschien dat een instelling verkeert staat.

Toffguy

Dat heb ik nou ook gehad, hoe dat kan ik weet het niet. ik heb ooit is een keer powerdvd geinstalleerd en daar naar heeft hij het nooit weer gedaan. het ligt niet aan het spel want op een andere pc doet hij het wel.. snap er niets van

Bewerkt: door jeroen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Verder niemand die het weet? :?
  • no-cd crack erop zetten (is voor zover ik weet legaal, zolang je de originele cd/dvd hebt)
  • lagere resolutie instellen, misschien is je pc te goed voor die games
  • minder kleuren instellen, misschien is je pc te goed voor die games
  • aan iemand anders vragen, want verder weet ik zo niks :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Hey,

Dat heb een keer een vriend van mij ook gehad.

Het ligt aan je video kaart als het goed is doe je wel eens LIVE UPDATE op je pc.

daar ligt het probleem dan download je pc een nieuwe software voor je Video kaart.

waardoor het spel het niet meer correct werkt dan zal je je pc moeten instellen in de juiste modus.

dat is teminste zoals ik het heb gedaan!!!

PROBEER HET EENS ZOU IK ZEGGEN:puh:

Mvg.: RonzzZ

Link to comment
Delen op andere websites

welke windows heb je , want als je vista hebt dan doet hij het niet zo goed meer :duh:

Juist, en dat kun je verhelpen door met je rechtermuisknop op de GTA 3, of VC-icoon te gaan staan, en dan te klikken op 'Eigenschappen' . Vervolgens ga je naar het tabblad 'Compatibiliteit', en je zet een vinkje bij 'Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren', en kiest vervolgens voor Windows XP. Nu klik je op OK, en zal je probleemloos VC, en 3 kunnen starten.

Succes

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...