Jericho Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Kan iemand ff een link geven naar een guide waar staat hoe je SA van V2 naar V1 kan downgraden? MVG, Jericho Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Kan iemand ff een link geven naar een guide waar staat hoe je SA van V2 naar V1 kan downgraden? MVG, Jericho Deze staat vastgeplakt in het savegame-aanvraag forum. Klik hier om erheen te gaan. Ik neem aan dat je je wel redt ermee, anders horen we het wel. @Hieronder: Klik hier om erheen te gaan! Bewerkt: 15 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
Jericho Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Kan iemand ff een link geven naar een guide waar staat hoe je SA van V2 naar V1 kan downgraden? MVG, Jericho Deze staat vastgeplakt in het savegame-aanvraag forum. Klik hier om erheen te gaan. Ik neem aan dat je je wel redt ermee, anders horen we het wel. Sorry maar kan het nergens viden Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 In het savegame aanvraag forum, waar -Mathijs- net naar linkte. Bovenaan, bij de 'vastgeplakte' topics, staan allerlei topics over savegames en versies. Kijk die topics eens door, en of die een oplossing voor jouw probleem geven. Je had zelf ook wel wat beter kunnen kijken hoor. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Om precies te zijn is het deze post: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=357627 Edit: Ook al ben ik later dan Flying Dutchman, ik heb tenminste een link naar de goede post. Bewerkt: 14 mei 2007 door Donald F. Duck Reageren
Pemp Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 De link naar het topic waar een link in staat om te downgraden, doet het niet ik had namelijk SA opnieuw geïnstalleert. Is er geen andere site die zo'n Downgrade produceert? Greets, Pemp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 De link naar het topic waar een link in staat om te downgraden, doet het niet ik had namelijk SA opnieuw geïnstalleert. Is er geen andere site die zo'n Downgrade produceert?Greets, Pemp Gek, bij mij doet hij het gewoon. Ik kan er wel komen, dus het is een kleine moeite je de downloadlink naar de patch even te geven. Veel succes ermee! Reageren
Pemp Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Nope, die doet het niet. Gisteren deed die link het nog... Greets, Pemp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Nope, die doet het niet. Gisteren deed die link het nog...Greets, Pemp De downloadlink doet het eveneens niet? Probeer het anders even via een andere browser, bij mij doet hij het gewoon via FireFox. Desalniettemin, ik heb de patch gedownload en voor je geupload. Alvorens wel even uitpakken voordat je hem gaat installeren. Ik hoop dat het zo wil. Vragen en dergelijke hoor ik anders wel, mocht je ze nog hebben. GTA SA PATCH: Download! Reageren
Jericho Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Bedankt, Matthijs! Zodra ik SA heb gaak em ff patchen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.