Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand ff een link geven naar een guide waar staat hoe je SA van V2 naar V1 kan downgraden?

MVG, Jericho

Geplaatst: (bewerkt)
Kan iemand ff een link geven naar een guide waar staat hoe je SA van V2 naar V1 kan downgraden?

MVG, Jericho

Deze staat vastgeplakt in het savegame-aanvraag forum. Klik hier om erheen te gaan. Ik neem aan dat je je wel redt ermee, anders horen we het wel.

@Hieronder: Klik hier om erheen te gaan!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

MVG, Jericho

Deze staat vastgeplakt in het savegame-aanvraag forum. Klik hier om erheen te gaan. Ik neem aan dat je je wel redt ermee, anders horen we het wel.

Sorry maar kan het nergens viden :duh:

Geplaatst:

In het savegame aanvraag forum, waar -Mathijs- net naar linkte. Bovenaan, bij de 'vastgeplakte' topics, staan allerlei topics over savegames en versies. Kijk die topics eens door, en of die een oplossing voor jouw probleem geven. Je had zelf ook wel wat beter kunnen kijken hoor. ;)

Geplaatst:

De link naar het topic waar een link in staat om te downgraden, doet het niet :cry: ik had namelijk SA opnieuw geïnstalleert. Is er geen andere site die zo'n Downgrade produceert?

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst:
De link naar het topic waar een link in staat om te downgraden, doet het niet :cry: ik had namelijk SA opnieuw geïnstalleert. Is er geen andere site die zo'n Downgrade produceert?

Greets,

Gek, bij mij doet hij het gewoon. Ik kan er wel komen, dus het is een kleine moeite je de downloadlink naar de patch even te geven. Veel succes ermee!

Geplaatst:
Nope, die doet het niet. Gisteren deed die link het nog...

Greets,

De downloadlink doet het eveneens niet? Probeer het anders even via een andere browser, bij mij doet hij het gewoon via FireFox. Desalniettemin, ik heb de patch gedownload en voor je geupload. Alvorens wel even uitpakken voordat je hem gaat installeren. Ik hoop dat het zo wil. Vragen en dergelijke hoor ik anders wel, mocht je ze nog hebben.

GTA SA PATCH:

Download!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...