mathi Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 hoe kan ik gta sa op ijn laptop met vista home premium krijgen? ik probeer het maar hij doet niets, heb een dvd drive Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Probeer uitvoeren als beheerder of probeer in de Compatible mode Xp of 2000( heb neit echt van vista omdat ik Vista niet heb) Reageren
mathi Geplaatst: 19 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Probeer uitvoeren als beheerder of probeer in de Compatible mode Xp of 2000( heb neit echt van vista omdat ik Vista niet heb) ok, het is gelukt Reageren
mathi Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Probeer uitvoeren als beheerder of probeer in de Compatible mode Xp of 2000( heb neit echt van vista omdat ik Vista niet heb) ok, het is gelukt gevonden , gewoon dvd openen en setup uitvoeren, via windows vista wizard lukte niet dit topic mag gerust gesloten worden >>> Door Preddy: Doe ik lekker niet <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.