Jump to content

Welke game verdient een terugkeer?

Recommended Posts

Geplaatst:

SSX-Tricky. Het was een geweldige game. Als VCS er niet was, had ik ook voor VC gestemt. Maar die is er gellukig al. SSX-Tricky met aangepaste graphics. Een soort SSX BLUR. (Dat een mix van SSX On tour en SSX 3 is)

Mvg, Apple-Mac

Geplaatst:

Treu crime New York&Gta San Andreas

Moest Driver Paralel Lines niet hebben bestaan,was het Driver 3.

Geplaatst:

San Andreas verdient een terug keer R* komt al 3 keer terug met Liberty City nu en 2 keer met Vice City nu mogen ze ook wel met San Andreas terug komen het blijft toch één van mijn favoriete games!

Geplaatst:

Persoonlijk was ik echt helemaal gek van James Bond Nightwish (ofzo?) en dat vond ik een topspel. Zeker de online versie waar je met gasten all over the world kon spelen. Lekker samen teams maken enzo, erg leuk. Ook was ik verslaafd aan een spel dat Spit Wad Willy heette....een skateboard gast met een blaaspijpje die ballen moest stukschieten. Zo verschrikkelijk DOS dat het niet eens meer op Windows ME draaide :duh: Beide spellen mogen compleet gerestyled morgen weer bij V&D liggen :Y (of een andere winkel natuurlijk)

Geplaatst: (bewerkt)
Persoonlijk was ik echt helemaal gek van James Bond Nightwish (ofzo?) en dat vond ik een topspel. Zeker de online versie waar je met gasten all over the world kon spelen. Lekker samen teams maken enzo, erg leuk. Ook was ik verslaafd aan een spel dat Spit Wad Willy heette....een skateboard gast met een blaaspijpje die ballen moest stukschieten. Zo verschrikkelijk DOS dat het niet eens meer op Windows ME draaide :duh: Beide spellen mogen compleet gerestyled morgen weer bij V&D liggen :Y (of een andere winkel natuurlijk)

Ik denk dat je Nightfire bedoeld :D. Maargoed voor mij was James Bond Goldeneye op de Nintendo 64 helemaal geweldig. Duidelijk dus dat deze wel eens met een vernieuwde versie de winkels in mag van mij. Verder was ik een tijdje terug ook aardig veel online te vinden met een shooter Tactical Ops. Maar dat is nog niet dusdanig oud dat het niet meer op XP draait dus deze hoeft van mij nog niet opnieuw uitgebracht te worden... Verder speelde ik vroeger veel Snake op DOS, maar dat wel heel lang geleden :clown:...

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Ik ben een paar vergeten. Alle games van Wiering Software. Fantastische DOS games gewoon.

Ook vind ik dat Supaplex een terugkeer verdient.

Geplaatst:
San Andreas verdient een terug keer R* komt al 3 keer terug met Liberty City nu en 2 keer met Vice City nu mogen ze ook wel met San Andreas terug komen het blijft toch één van mijn favoriete games!

Ik vind ook dat San Andreas moet terug komen.

Het is de beste GTA! Tenmiste nu nog wel....

Daarom moet er ook gou weer een terugkeer komen van San Andreas! :D:bier:

Geplaatst:

Ik vind dat er een nieuw deel moet komen van Donkey Kong Country van de Super Nintendo, ik ben echt helemaal gek van die serie. Jammer dat Rare, door wie die games destijds werden ontwikkeld, nu bij Microsoft zit en dus de kans dat er een nieuw deel komt miniem is :N

Verder vind ik dat de originele Need for Speed wel weer terug mag komen. Niet Underground of zo'n quasi-stoere opvolger daarvan, maar een Need for Speed zoals deel 4 en Hot Pursuit II. Wat een heerlijke games waren dat _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...