Jump to content

Welke game verdient een terugkeer?

Recommended Posts

Geplaatst:

:dans: :dans: Midtown Madness 2!! :dans: :dans:

Of eigenlijk, Midtown Madness 3 moet gewoon uitkomen voor de PC. Wat ik helaas niet meer zie zitten... :cry:

Geplaatst:

Duke Nukem, dat was zo'n vet spel op de N64. Ik kwam daardoor bijna niet aan me slaap. :$

Geplaatst:
Naast GTA ben ik ook verwoed starcraft en warcraft speler en daarom: STARCRAFT

Zal ik eens wat zeggen.. Starcraft is back :-).. Ik heb geen flauw idee wat het is, maar ik kwam het tegen.

Hier is de link naar de site: >>>klik<<<..

Succes :dans:

Geplaatst:

Alleen verander ik die STAR ff in WAR. Blizzard is in mijn ogen de beste game uitgever, World of Warcraft, Warcraft. Ik vind alles met Warcraft echt te gek, en daarom wil echt fucking graag dat Warcraft IV komt, gewoon het zelfde, misschien iets mooiere graphics, mar dat ze wel cartoony zijn, gewoon dat het weer echt Warcraft is.

Blizzard pwnt gewoon ;)

Geplaatst:

Of eigenlijk, Midtown Madness 3 moet gewoon uitkomen voor de PC. Wat ik helaas niet meer zie zitten... :cry:

Mee eens.Erg jammer dat hij alleen op de XBox is :duh: .En Gta SA mag ook terug

Geplaatst:

Mee eens.Erg jammer dat hij alleen op de XBox is :duh: .En Gta SA mag ook terug

Ik snap niet dat mensen vinden dat San Andreas een terugkeer mag krijgen. Het wordt nog volop gespeeld hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Zal ik eens wat zeggen.. Starcraft is back :-).. Ik heb geen flauw idee wat het is, maar ik kwam het tegen.

Hier is de link naar de site: >>>klik<<<..

Succes :dans:

Klopt..Starcraft is naar mijn mening de beste RTS ooit gemaakt, waarin je drie verschillende rassen kan spelen.

Met een interesante verhaal speel je het spel uit tot een climax, waarna je verder kan spelen met de add-on Broodwar.

Alleen verander ik die STAR ff in WAR. Blizzard is in mijn ogen de beste game uitgever, World of Warcraft, Warcraft. Ik vind alles met Warcraft echt te gek, en daarom wil echt fucking graag dat Warcraft IV komt, gewoon het zelfde, misschien iets mooiere graphics, mar dat ze wel cartoony zijn, gewoon dat het weer echt Warcraft is.

Blizzard pwnt gewoon ;)

Ik ben via Warcraft 2 in aanraking gekomen met Starcraft, uiteraard heb ik ook Warcraft 1, 2 en 3.

Mochten ze Starcraft 2 af hebben, dan mogen ze inderdaad een vervolg maken van Warcraft.

Ik ben echt verslaafd geraakt aan het humorististe en cartoonachtige stijltje wat Blizzard in Starcraft en Warcraft gestopt heeft.

Bewerkt: door masterkjw
Geplaatst: (bewerkt)
Verder vind ik dat de originele Need for Speed wel weer terug mag komen. Niet Underground of zo'n quasi-stoere opvolger daarvan, maar een Need for Speed zoals deel 4 en Hot Pursuit II. Wat een heerlijke games waren dat _O_

Zeker weten. Hot Pursuit III ofzo. Als ik nu Hot Pursuit II uit m'n kast haal en hem in m'n Cube lade stop, krijg ik weer zo'n heel tropisch gevoel. M'n eigen muziekje erbij. Alleen de besturing kan wat beter, maar daar struikel ik niet over :D.

The Godfather met een langere story line en dus dan een nieuwe don.

Er komt een nieuwe Godfather. EA wil ons weer eens lekker uitmelken :D.

Van mij mag Scarface The World Is Yours een betere remake hebben. Meer missie's, motor's en nog veel meer dingen. Ook een groter speelgebied, dat is dan genieten :D

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Er verdiend een game zeker een comeback: Hitman Contracts. Alles was goed uitgewerkt, alleen de moeilijkheidsgraad en hoeveelheid gameuren. Daar zouden ze dan wat op vinden :bier:

Geplaatst:

Full Throttle verdient een comeback. Het is al twee keer geprobeerd en twee keer is er uiteindelijk niks van gekomen. Grrr!

Full_Throttle_Cover.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...